نسخه چاپی

محدودیت‌های ترافیكی پایان هفته

رئیس پلیس مركز كنترل ترافیك راه‌های كشور محدودیت‌های ترافیكی آخر هفته را تشریح كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، سرهنگ نادر رحمانی اظهار داشت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه ۲۰ بهمن تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۳ بهمن از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروی در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۳ روز جمعه ۲۲ بهمن از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۳ روز جمعه ۲۲ بهمن از مرزن‌آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی با اشاره به وسایل نقلیه سنگین به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی، گفت: در محور کندوان، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می باشد.

رحمانی همچنین در خصوص محور هراز گفت: تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع می‌باشد. همچنین تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ الی ۲۲ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۰، ۲۱ و ۲۲ بهمن ممنوع است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور خاطرنشان کرد: در محور فیروزکوه تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۲ روز جمعه ۲۳ بهمن از تهران به قائم‌شهر و بالعکس، ممنوع است.

۱۳۹۵/۱۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...