نسخه چاپی

كتك كاری سرمربی و سرپرست تیم داماش در اتوبوس

عکس خبري -کتک کاري سرمربي و سرپرست تيم داماش در اتوبوس

متاسفانه این درگیری به دلیل اختلاف نظر بچه گانه بین این دو نفر مبنی بر اینكه به دو بازیكن اجازه بدهند كه شب به خانه بروند یا همراه تیم باشند، اتفاق افتاد. در حال حاضر من در حال بررسی این موضوع هستم و به همین دلیل اجازه نداده ام كه این دو نفر در تمرین امروز این تیم شركت كنند.

امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش، در خصوص دلایل شکست سنگین 6 بر یک تیم داماش مقابل فجرسپاسی و آخرین وضعیت کادر فنی این تیم ضمن بیان مطلب فوق گفت: متاسفانه طی سی سالی که من در فوتبال حضور دارم ندیده بودیم که پیش از یک بازی رسمی لیگ سرمربی یک تیم و سرپرست آن در اتوبوس تیم درگیری فیزیکی پیدا کنند و سرمربی در مقابل چشم بازیکنان و سایر اعضای کادر فنی با مشت به دهان سرپرست تیم بزند و دو طرف نسبت به یکدیگرفحاشی کنند.


وی در همین خصوص افزود: متاسفانه این درگیری به دلیل اختلاف نظر بچه گانه بین این دو نفر مبنی بر اینکه به دو بازیکن اجازه بدهند که شب به خانه بروند یا همراه تیم باشند، اتفاق افتاد. در حال حاضر من در حال بررسی این موضوع هستم و به همین دلیل اجازه نداده ام که این دو نفر در تمرین امروز این تیم شرکت کنند.


مدیرعامل باشگاه داماش تاکید کرد: برخلاف آنچه که برخی از رسانه ها این تصمیم من را مربوط به شکست سنگین 6 بر یک تیم دانسته اند این موضوع ربطی به تصمیم اخیر من برای جلوگیری از حضور سرمربی و سرپرست تیم در تمرینات نبوده است.


عابدینی خاطرنشان کرد: هر چند که معتقدم این درگیری پیش از بازی با فجر باعث شده تمرکز بازیکنان ما بهم خورده و روحیه آنها تا حدود زیادی تخریب شود. من فکر می کنم دلیل اصلی شکست سنگین تیم ما مقابل فجر و افت کیفی بازیکنان در این بازی همین درگیری باشد.


عابدینی با اعلام اینکه تا روز سه شنبه این موضوع را مورد بررسی قرار داده و قصد دارد با هرندی خداحافظی کند، تاکید کرد: من پس از وقوع این اتفاقات مذاکرات خود را با سه گزینه داخلی و خارجی آغاز کرده ام و تا روز سه شنبه سرمربی جدید تیم را معرفی خواهم کرد و هم گزینه ایرانی و هم خارجی شانس یکسانی دارند.

۱۳۹۱/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...