نسخه چاپی

لغو مراسم نورافشانی در شب 22 بهمن

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به مصادف شدن ایام الله دهه فجر با ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: به احترام این بانوی اسلام امسال مراسم نورافشانی نخواهیم داشت.

به گزارش نما به نقل از میزان: صبح امروز نشست خبری نصرت اله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص ویژه برنامه های راهپیمایی 22 بهمن در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

لطفی با اشاره به مصادف شدن ایام الله دهه فجر با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: مراسم تکبیر وگلبانگ الله اکبر همچون سالهای قبل برگزارخواهد شد اما یک تفاوت ویژه دارد و آن هم عدم نورافشانی به احترام ایام شهادت حضرت زهرا (س) است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه 38 سال قبل در چنین روزهایی تحلیل سیاسیون غربی مبنی بر تغییر در جمهوری اسلامی بود، بیان داشت: طرح تشکیل حکومت اسلامی بر پایه نظام ولایت فقیه بود.

وی با بیان اینکه امام (ره) حکومت نظامی را غیر قانونی اعلام کرده بود، بیان داشت: انقلابیون از همان روزهای اول می دانستند که راهی دشوار در پیش رو دارند چرا که رژیم شاهنشاهی واربابان غربی آن به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا بزرگترین حامی خود را در خاورمیانه از دست داده بودند.

لطفی با بیان اینکه پس از 38 سال تحلیلگران سیاسی دریافتند که ویژگی های ممتاز انقلاب اسلامی و تفاوت آن با سایر انقلاب های جهان چگونه است، اظهار داشت: تفکر جدیدی که با ظهورانقلاب اسلامی شکل گرفته مبتنی بر نظریه آمیختگی و همگونی دین و سیاست که معطوف بر توانایی اندیشه دینی برای نظام سازی حکومتی است و نیز انتظار فرج که معطوف به ارائه تصویر ازجامعه آرمانی است الگویی را شکل داد که دردرون خود توانست یک فضای تمدنی را به وجود آورد.

لطفی انقلاب کبیر اسلامی را بسیار بالاتر از تقدیرهای ناظران بین المللی برشمرد و گفت: ملت در برابر کارشکنی های مستکبرین عالم پله های رشد را طی نمود و همه اینها در پرتو رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) صورت گرفت.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: ملت ایران مراسم 22 بهمن را در حالی جشن خواند گرفت که شاهد شهادت جمعی از آتش نشانان کشور در حادثه پلاسکو بودند.

وی افزود: 22 بهمن امسال ملت ایران همچون سالهای گذشته با حضوری یکپارچه و با سلیقه ها و گرایش های سیاسی عرصه حضور را پر خواهند کرد و پیوند روشن ملت، مکتب و ولایت باردیگر دشمنان اسلامی وانقلاب را مأیوس خواهد کرد.

لطفی تصریح کرد: اصرار بر شعار مرگ برآمریکا، لبیک یا حسین گزینه روی میز ملت ایران است که در بیش از 1000 شهر وشهرستان و 4000 روستای سراسر کشور ودرتهران در تمامی مسیرهای منتهی به میدان آزادی ظهور خواهد یافت.

۱۳۹۵/۱۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...