نسخه چاپی

پاسخ قاطع به یك تازه به دوران رسیده

عکس خبري -پاسخ قاطع به يک تازه به دوران رسيده

در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) و سی‌و‌هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر ملت ایران آماده خلق حماسه‌ای بزرگ می‌شود كه در طول نزدیك به چهار دهه، بخشی از معادلات صحنه سیاست بین الملل و چگونگی مواجهه نظام اسلامی با استكبار جهانی را تعیین كرده است.

در آستانه سالروز شهادت حضرت زهراي مرضيه(س) و سي‌و‌هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، بار ديگر ملت ایران آماده خلق حماسه‌ای بزرگ مي‌شود که در طول نزدیک به چهار دهه، بخشي از معادلات صحنه سياست بين الملل و چگونگي مواجهه نظام اسلامي با استکبار جهاني را تعيين کرده است. تاريخ جهان سرزميني را به خاطر ندارد که در آن ملتي يکپارچه و يک کلام براي پيروزي انقلاب به صحنه آمده باشند و هر ساله در سالگرد آن همچنان با جمعيتي ميليوني براي عهد و ميثاقي مجدد جمع آيند. اين نمايش باشکوه قدرت يک ملت پيام‌هاي زيادي براي دشمنان اين سرزمين داشته و دارد و آنهايي که گوشي براي شنيدن و مغزي براي فهميدن دارند، در طول اين سال‌ها پيام ملت ايران را گرفته‌اند.
امروز رئيس‌جمهوري در رأس نظام سلطه به قدرت رسيده است که به خوبي نماد خوي غير انساني تمدن غرب است. او که قلدرمآبانه به ميدان آمده و هر روز با تهديد ملت‌ها تلاش دارد تا با ايجاد رعب و وحشت کار خود را به پيش برد و در اين ميان از تهديد ملت ايران نيز دست نکشيده است، خواسته يا ناخواسته تصويري از ماهيت تمدني را براي جهانيان به نمایش گذاشته که بر پايه استعمار، استثمار، بردگي، غارت و جنايت شکل گرفته است. استعمارگران بريتانيايي و اشغالگران سرزمين سرخ‌پوستان، آنقدر از خود جنايت به جاي گذاشته‌اند که همه کتاب‌های نوشته شده در این باره، تنها بخشي از واقعيت‌هاي اين جنايات را آشکار می‌کند.
البته آغاز به کار ترامپ اين نکته مثبت را به همراه دارد که فرصتي براي مطالعه و آشنايي با پيشينه‌اي که در فضاي پروپاگاندای رسانه‌اي غرب پنهان شده بود، فراهم آمده و چهره واقعي حقوق بشر آمريکايي بيش از پيش آشکار شده است. به فرموده حکيم انقلاب اسلامي «کاري که ما در طول سي و چند سال [درباره‌] فساد سياسي، فساد اقتصادي، فساد اخلاقي، فساد اجتماعي در دستگاه حاکمه‌ي آمريکا دائم مي‌گفتيم، اين آقا آمد در دوره‌ انتخابات و بعد از انتخابات، اين را علني و عريان کرد.»
راه‌پيمايي ۲۲ بهمن امسال، پاسخي دندان‌شکني به ياوه‌گوييهاي رئيس‌جمهور بي‌پرستيژ و متوهمي خواهد بود که به معناي واقعي نماد فرهنگ آمريکايي است و از پيشينه و عظمت ملت ايران چيزي نمي‌داند.
منبع: بصیرت

۱۳۹۵/۱۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...