نسخه چاپی

رسول خضری در گفتگو با نما:

ترامپ چهره بدون روتوش آمریكاست /مردم در 22 بهمن جواب تهدیدات ترامپ را خواهند داد

عکس خبري -ترامپ چهره بدون روتوش  آمريکاست /مردم در 22 بهمن جواب تهديدات ترامپ را خواهند داد

حضور یكپارچه پررنگ و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محكمی بر دهان ترامپ است.

رسول خضری، نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در خانه ملت و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، در رابطه با حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: امسال با دیگر ایام یوالله 22 بهمن تفاوت دارد و این تفاوت در این است که مردم در روز 22 بهمن جواب دندان شکن به ترامپ دیوانه و شریک ناخلفش رژیم صهیونیستی وانگلیس خواهند داد.
وی در ادامه افزود: حضور یکپارچه پررنگ و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان ترامپ است.
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در خانه ملت ادامه داد: ترامپ با اقدامات نابخردانه اش 25 در صد از مردم جهان را با خود دشمن کرده است.
خضری با تأکید بر این مطلب که ترامپ با رفتارهای سخیفش امروز به دلقکی در جهان تبدیل شده است، گفت: همه اقشار مردم امروز به دیوانگی ترامپ شک ندارند چراکه مردم آمریکا را مدینه فاضله می دانند و این کشور را اوج دموکراسی می شناسند ترامپ چهره واقعی آمریکا و به تعبیر مقام معظم رهبری شیطان بزرگ را برای همگان نمایان ساخت.
وی مردم را ولی نعمتان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: حقانیت نظام و انقلاب اسلامی را مردم کوبنده تر از همیشه به ترامپ نشان می دهند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: آمریکا امروز با پول عربستان گروهک داعش را که هیچ دینی ندارند و حتی رفتارهایشان از کافران نیز بدتر است را تجهیز می کند.
وی افزود: آمریکا نه تنها پولی در این زمینه از جیبش بیرون نمی آورد پول کشورها و حتی این گروهک را از آنها می گیرد.
عضو کمیسیون اجتماعی در ادامه با تأکید بر این مطلب که ترامپ و ترامپیست ها امروز برخی از کشورهای همسایه را در جهت فروش ادوات جنگی و نظامی خود تحت سلطه می گیرد، یادآور شد: امروز باید رژیم صهیونیستی را با سین و یا عربستان سعودی را باد صاد بنویسیم چراکه رفتار این دو در جهان یکی است و جدا از هم حرکت و اقدمات را انجام نمی دهند.
خضری تصریح کرد: امروز عربستان سعودی بدتر از رژیم صهیونیستی و گروهک های تروریستی به مردم جهان اسلام و دیگر کشورها ضربه وارد می کند چراکه امروز شاهد هستیم تمام اقلام مورد نیاز داعش از طریق عربستان و ترکیه تأمین می شود حتی مایحتاج غذایی این گروهک مارک ترکیه ای و عربستان حک شده است.
وی در خاتمه با تأکید بر این مطلب که امروز رسالت ملت ایران سنگین تر از گذشته است بیان داشت: رسالت امروز مردم ایران والاتر نسبت به گذشته است و با حضور چشمگیر خود بار دیگر رسالت خود ار به جهانیان نشان خواهد داد.

۱۳۹۵/۱۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...