نسخه چاپی

طارمی: می‌خواهم دو گل به استقلال بزنم و عدد 4 نشان بدهم

مهاجم پرسپولیس گفت: من در نیم‌فصل اول مشكلاتی داشتم و خوب بدنسازی نكردم اما در نیم‌فصل دوم بدنسازی خوبی انجام دادم و خوشبختانه روندم بهتر شد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ مهدی طارمی بعد از تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: شرایط تیم خوب است و در نیم فصل دوم همه بازی‌ها را بردیم. در کل می‌خواهیم رکورد لیگ را بزنیم.
او در خصوص دربی نیز گفت: به نظرم دربی فقط همان 2 ساعت بازی است. از زمان گرم کردن تا سوت پایان. نه قبل و نه بعد از این بازی فضا خاص نیست.
مهدی طارمی در خصوص دربی و عملکرد بازیکنان گفت: به نظر من این مسابقه تنها در همان دو ساعت برگزار می‌شود و کار خیلی سخت است. اینکه بازیکن شب قبل چگونه استراحت می کند و یا خیلی مسائل مطرح می‌شود من آنها را قبول ندارم و اگر بازیکنی در این دو ساعت تمرکز کند مطمئنا حتی می‌تواند هم گل بزند و هم بهترین بازیکن زمین باشد.
او در پاسخ به این سوال که آیا شادی گل خاصی مد نظرت است، گفت: اگر دو گل بزنم چهار را نشان می‌دهم ولی شاید اگر یک گل هم بزنم حرکتی جدید انجام بدهم، هنوز چیزی نمی‌دانم.
طارمی در خصوص اظهار نظر منصوریان مبنی بر اینکه پرسپولیس سه بازیکن کلیدی به نام‌های مسلمان، رفیعی و طارمی دارد گفت: نظر منصوریان محترم است اما پرسپولیس یک تیم است. دیدید که من و احمدزاده و حسینی در بازی با صبا نبودیم ولی تیم برنده شد. ما یک تیم هستیم و شاید اگر من را بگیرند یک بازیکن دیگر جایگزین شود و عملکرد بهتری داشته باشیم. مطمئنا فرد تعیین‌کننده نیست.
او در خصوص اینکه در نیم‌فصل دوم عملکردش بهتر شده است، گفت: من در نیم‌فصل اول مشکلاتی داشتم و خوب بدنسازی نکردم. چهار هفته اول فقط 10 دقیقه بازی می‌کردم و بعد از آن هم به اردوی تیم ملی می‌رفتم. در نیم‌فصل دوم بدنسازی خوبی انجام دادم و خوشبختانه روندم بهتر شد.
طارمی در خصوص اینکه داوران در بازی با صبا بالاخره پنالتی برای پرسپولیس گرفتند، گفت:‌ پنالتی روی رضاییان گرفته شد ولی قبلا هم در این مورد صحبت کردم. اگر خطایی رخ بدهد داور باید پنالتی بگیرد و انصافا امسال سه چهار خطا را روی من پنالتی اعلام نکردند. حتی افراد عادی هم دیدند که پنالتی بود ولی در برنامه نود هم این موضوع اعلام شد اما متأسفانه خطا روی من دیده نمی‌شود. به نظر من اگر خطا اتفاق می‌‌افتد داور باید بلافاصله اعلام پنالتی کند ولی متأسفانه این اتفاق در مورد من رخ نداد.
مهاجم پرسپولیس درباره تکرار عنوان آقای گلی در لیگ گفت: قبلا گفته بودم که به آقای گلی فکر نمی‌کنم ولی همه تلاشم قهرمانی پرسپولیس است اما در نیم‌فصل با برانکو صحبت کردم و به او گفتم که می‌خواهم آقای گل شوم. وقتی انگیزه آقای گلی پیدا کردم شرایطم تغییر کرد و عملکردم خیلی بهتر شد.
او در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد مسلمان خیلی دوست دارد که او (طارمی) آقای گل شود، گفت: همه می‌دانند مسلمان بازیکن خوبی است و هر شخصی هم دوست نزدیکی دارد که محسن هم دوست نزدیک من است. ما با هم هماهنگ هستیم و محسن هم مهاجمان را زیاد در موقعیت تک به تک قرار می‌دهد. سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده و هافبک‌های دیگر پرسپولیس همه چنین خصوصیاتی دارند و ان‌شاءالله که بتوانم از پاس‌های آنها استفاده کنم ولی امسال هدفم این است که بیشتر از پارسال گل بزنم.
خبرنگاری در خصوص قیچی‌برگردان‌های طارمی سوال پرسید که او گفت: دو ضربه زده‌ام که گل نشده و ان‌شاءالله سومی گل شود.
طارمی در خصوص اینکه یک گزارشگر مدعی شده بود هت‌تریک می‌کنند یا پاس گل می‌دهند، گفت:‌ پرسپولیس سال های گذشته یک نتیجه 6 بر صفر گرفته و سال پیش هم چهار گل موفق شدیم بزنیم که این نتایج خاطره‌ساز بوده است اما اینگونه نیست که بگوییم دوباره هت‌تریک می‌کنیم یا پاس گل می‌دهیم. استقلال تیم نیم‌فصل اول نیست و شاید ما آنها را با تعداد گل‌های زیاد ببریم و این احتمال هم وجود دارد که استقلال ما را ببرد ولی آن نتایجی که گفتم خاص است.

۱۳۹۵/۱۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...