نسخه چاپی

سید محمد جواد ابطحی در گفتگو با نما:

وادادگی و دلدادگی به غرب در دولت یازدهم / ترامپ ماندنی نیست

عکس خبري -وادادگي و دلدادگي به غرب در دولت يازدهم/ترامپ  ماندني نيست

عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: ما خوشحال می شویم كه كه سرنوشت آمریكا همچون شوروی سابق شود و در این میان فرقی ندارد كه ریاست جمهوری این كشور را اوباما، بوش و یا ترامپ برعهده بگیرند.

سید محمد جواد ابطحی، نماینده خمینی شهر در خانه ملت و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما در واکنش به اقدام نامتناسب دولت مردان ایران در قبال رفتار ترامپ به چهارده آیه سوره اول توبه اشاره کرد و گفت: خدا در این سوره می فرماید وقتی منافقین در کارشکنی های خود استقامت دارند شما هم استقامت داشته باشید.
وی در ادامه افزود: خدا در دیگر آیات این سوره آورده است که مسلمانان نباید در مقابل منافقین و مخالفین واداده شوند اما متاسفانه امروز دولت ما دولت وا داده و دلداده به غرب است.
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت مجلس به مصوبه فوری مجلس عراق در مورد ممنوعیت سفرآمریکایی ها به عراق اشاره کرد و بیان داشت: مجلس عراق در مصوبه ای بلافاصله پس از اقدام سخیف ترامپ ورود آمریکائیان به عراق را ممنوع می کند ولی ما در این موضوع کمتر از عراق شده ایم.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به خوار و ذلیل شدن دیپلماسی کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: دیپلماسی دولتمردان ما به قدر ضعیف است که جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در صحبت هایش علیه مواضع ترامپ نسبت به کشور و ملت ایران تنها به این جمله بسنده می کند که در برابر این رفتار ترامپ اقدام متناسب در نظر گرفته خواهد شد.
نماینده مردم خمینی شهر در خانه ملت با بیان این مطلب که خوی وحشیگری آمریکایی ها بر هیچ یک از ملت جهان پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: در صحبتی که با بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی داشتم به وی پیشنهاد دادم حال که مسئولین دولتی کشورمان اقدامی انجام نمی دهند حداقل مجلس بیانیه ای در این زمینه صادر کند یا این که خود شما اظهار نظری در رسانه ها مطرح کنید.
ابطحی ترامپ را پدیده برگفته شده از شعارهای پوپولیستی جان کری و شعارهای جنگ طلبی بوش دانست و گفت: معتقدم ترامپ موقت ریاست جمهوری آمریکا را عهده دار خواهد بود چراکه این فرد دوام و ثبات فکری، موضع گیری سیاسی درستی ندارند و ممکن است همانند ویلیام مک کینلی ترور شود.
وی در ادامه بیان کرد: اگر ترامپ ترور نشود قطعا مردم از وی نیکسون واتر گیت خواهند ساخت و نهایتا این پدیده را ساقط خواهند کرد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: ما خوشحال می شویم که که سرنوشت آمریکا همچون شوروی سابق شود و در این میان فرقی ندارد که ریاست جمهوری این کشور را اوباما، بوش و یا ترامپ برعهده بگیرند.

۱۳۹۵/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...