نسخه چاپی

محمدعلی پور مختار در گفتگو با نما:

دولت از ملت ایران در جامعه جهانی حمایت نمی كند/ دولت به جای مقابله با آمریكا از برجام حمایت میكند

عکس خبري -دولت از ملت ايران در جامعه جهاني حمايت نمي کند/ دولت به جاي مقابله با آمريکا از برجام حمايت ميکند

عضو كمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: رئیس جمهور و وزارت خارجه باید در جهان اجماعی را ایجاد و آن را مدیریت كنند تا سازمان ملل برای همیشه از شر ترامپ ها خارج و راحت شود و با خارج شدن سازمان ملل از آمریكا، آمریكا در جهان منزوی خواهد شد.

محمد علی پور مختار، عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس در گفتگو با نما، در رابطه با عدم اقدام و عمل دولت در برخورد با رفتار سخیف ترامپ و انگلیس، گفت: در روزهای اخیر در زمانی که ترامپ عزت و اقتدار ایرانیان را با فرمان منع مهاجرت ایرانیان به آمریکا زیر سوال برد شاهد هستیم که روحانی تنها ترامپ را نصحیت کرده و به بیان الفاظ حقوق بین المللی اکتفا کرده است.
وی در ادامه افزود: دولت از ایرانیانی که در چند روز اخیر برای سفر به آمریکا اقدام کرده اند و در برخی از کشورها با مشکلات عدیده مواجه شده اند هیچ حمایتی نکرده است.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به خبرهایی مبنی بر بد رفتاری با ایرانیان در برخی از کشورها اظهار داشت: خبرهایی به من رسیده است که در یکی از کشورها نه تنها از سوار شدن ایراینان در هواپیما جلوگیری به عمل آمده است حتی از مسافران ایرانی درخواست جریمه کرده اند و این نوع رفتار به معنای توهین به ملت بزرگ ایران و ما تنها مقصر این نوع رفتار را دولت می دانیم.
عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس بیان کرد: دولت بجای حمایت از ملت در برابر هجمه هایی که امروز بر آنها در جهان به خاطر رفتار سخیف ترامپ وارد است با قوت از برجام حمایت می کند این در حالی است که از نظر آمریکایی ها برجامی وجود ندارد.
وی افزود: این روزها ما از دولت انتظار داریم تا تحرک بیشتری از خود در زمینه های بین الملل نشان دهد اما متاسفانه تحرکی از دولت شاهد نیستیم و تنها نظاره گر وصل کردن اقتصاد کشور به برجام و برجام های احتمالی در آینده هستیم.
پورمختار با تأکید بر این مطلب که ترامپ ثابت کرده است اسلام ستیز به تمام معنا است و وی را می توان یک صهیونیست کامل دانست، گفت: با حمایت هایی که اسرائیلی ها از ترامپ انجام می دهد ترامپ حاضر است به خاطر رأی شورای امنیت علیه شهرک سازی اسرائیلی ها کل سازمان ملل را با خاک یکسان کند.
نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت با خاک یکسان کردن سازمان ملل از سوی ترامپ را اتفاق خوشایندی برشمرد و گفت: این اقدام ترامپ باعث خواهد شد تا سازمان ملل از یوغ آمریکا خارج و در یک کشور دیگری مستقر شود و در این زمینه دولتمردان ایران باید پیشقدم شوند و این گونه اقدامات را در سطح جامعه جهانی پیگیری کنند.
پورمختار در خاتمه بیان کرد: رئیس جمهور و وزارت خارجه باید در جهان اجماعی را ایجاد و آن را مدیریت کنند تا سازمان ملل برای همیشه از شر ترامپ ها خارج و راحت شود و با خارج شدن سازمان ملل از آمریکا، آمریکا در جهان منزوی خواهد شد.

۱۳۹۵/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...