نسخه چاپی

برلوسكونی برای بازگشت شرط گذاشت!

عکس خبري -برلوسکوني براي بازگشت شرط گذاشت!

نخست‌وزیر پیشین ایتالیا پس از بركناری به علت رسوایی‌های اخلاقی و بی‌ثباتی سیاسی كشور در اظهاراتی بازگشت خود به عرصه سیاست ایتالیا را مشروط به چگونگی تغییر در قانون انتخاباتی این كشور كرد.

به گزارش نما، فارس به نقل از نشریه فرانسوی «لوتام» نوشت: «سیلویو برلوسکونی» نخست‌وزیر پیشین ایتالیا که نزدیکانش اوایل ژوئیه گذشته بحث بازگشت وی به صحنه سیاست کشور را مطرح کردند، روز شنبه گذشته بازگشت خود به سیاست و شرکت در انتخابات پارلمانی آینده ایتالیا را منوط به چگونگی تغییر در قانون انتخاباتی این کشور کرد.

وی در اظهاراتی در پاسخ به این پرسش خبرنگاران که «آیا تمایل دارید در رأس فهرست حزب خود در انتخابات پارلمانی تابستان 2013 ایتالیا شرکت کنید» اعلام کرد: «این به شرایطی که پیش می‌آید و همچنین به ماهیت قانون انتخابات بستگی دارد. من فکر می‌کنم که درست آن است که من و حزب سیاسی‌ام روند تحولات را پیگیری کنیم و در نهایت آنچه را که بیشتر به نفع کشور است انجام دهیم.»

سیلویو برلوسکونی در ماه نوامبر گذشته به علت رسوایی‌های اخلاقی شخصی و بی‌ثباتی سیاسی در ایتالیا از سمت خود برکنار شد و از آن زمان از حضور در رسانه‌ها دوری کرد و خبر چندانی از آینده سیاسی وی در دست نبود.

برلوسکونی در حال حاضر دارای چندین پرونده در زمینه سوء استفاده اخلاقی در دوران نخست‌وزیری خود است.

۱۳۹۱/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...