نسخه چاپی

دبیركل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفتگو با نما:

بهره برداری سیاسی با اسم رمز استعفای قالیباف از شهرداری تهران/ اصلاح‌طلبان چگونه از حادثه پلاسكو سوء‌ استفاده سیاسی كردند

عکس خبري -بهره برداري سياسي با اسم رمز استعفاي قاليباف از شهرداري تهران/ اصلاح‌طلبان چگونه از حادثه پلاسکو سوء‌ استفاده سياسي کردند

اینگونه اظهار نظرها از سوی اصلاح طلبان تنها به خاطر مسائل سیاسی است و گرنه همه می دانند با كسی كه در اجرای وظایفش كوتاهی كرد و كوتاهی او منجر به خسارت شد باید برخورد كرد و او را مجازات كرد اما من می خواهم بپرسم در حادثه پلاسكو كه هنوز تحقیقات به سرانجام نرسیده و مقصر معرفی نشده، چه طور می شود كه عده ایی از روز اول و در حالی كه پلاسكو همچنان می سوخت، فریاد می زدند و خواستار استعفاء و یا بركناری شهردار تهران بودند.

هنوز دود ناشی از سوختن ساختمان پلاسکو کاملا ً هوای تهران را فرا نگرفته بود، که صداهائی از اطراف برخواست که قالیباف شهردار تهران باید برکنار شود و به خاطر این اتفاق از مردم عذرخواهی کند. پیام مقام معظم رهبری و تاکید بر اولویت تعیین تکلیف مفقودین و جانباختگان نیز چاره ساز نشد و این گروه وابسته به جریان اصلاحات همچنان بر همین مسیر می تاختند. روزنامه ها و سایت های زنجیره ایی اصلاحات در زمانی که همه پای کار بودند تا سرنوشت مفقودین روشن شود مدام اصولگرایان و صدا و سیما را متهم می کردند که کوتاهی شهردار منتسب به شما عامل این مسئله است و باید او را برکنار شود. این در حالی بود که در ماجرای تصادف قطار در مسیر مشهد مقدس، این افراد سکوت پیشه کرده بودند و حرفی از ناکارآمدی وزیر منتسب به خود نمی زدند.
در رابطه علل این برخورد دوگانه با حوادث از سوی اصلاح طلبان، دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اظهار داشت: اینگونه اظهار نظرها از سوی اصلاح طلبان تنها به خاطر مسائل سیاسی است و گرنه همه می دانند با کسی که در اجرای وظایفش کوتاهی کرد و کوتاهی او منجر به خسارت شد باید برخورد کرد و او را مجازات کرد اما من می خواهم بپرسم در حادثه پلاسکو که هنوز تحقیقات به سرانجام نرسیده و مقصر معرفی نشده، چه طور می شود که عده ایی از روز اول و در حالی که پلاسکو همچنان می سوخت، فریاد می زدند و خواستار استعفاء و یا برکناری شهردار تهران بودند.
پرویز سروری که با پایگاه خبر تحلیلی نما سخن می گفت این اقدامات را نتیجه دید سیاسی به مسائل خواند و افزود: اگر این هیاهوها خاستگاه سیاسی ندارد، باید صبر می کردند تا نتیجه مشخص شود و آنگاه مدعی می شدند تا مقصر عذرخواهی کند و برکنار شود. الان ملت می خواهند که فتنه گران 88 از به دلیل خسارت هائی که وارد کرده اند، عذرخواهی و از اعمالشان توبه کنند، چرا مردم این خواسته به حق را دارند؟ چون تقصیر و جرم فتنه گران برای همه واضح و مبرهن است، پس در این قضیه هم باید صبر کرد، نتیجه مشخص شود بعد مقصر عذرخواهی کند و یا برکنار شود.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه هر چه از حادثه پلاسکو می گذرد، چهره مقصران اصلی بیشتر آشکار می شود گفت: الان مطرح شده که وزارت کارنیز در این حادثه مقصر است چرا که که باید بر اساس مواد 118و 105 نسبت به رفع خطر و پلمپ کارگاههای متخلف اقدام می کرده است، البته همین اتهام را نیز ما در حال بررسی هستیم.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی از برخورد دوگانه اصلاح طلبان با حوادث مختلف انتقاد کرد و عنوان کرد: ما اگر نخواهیم به گذشته نه چندان دور و واقعه تاسف برانگیز تصادف دو قطار در محور تهران- مشهد برگردیم، همبن واقعه بهمن اخیر در جاده هراز محک مناسبی برای شناخت برخورد سیاسی اصلاح طلبان با حوادث است. تا صبح مردم در این حادثه در سرما و در برف و بوران گرفتار بودند و یک مسئول به آنجا نرفته است و از کسی هم مطالبه نشد که چرا به داد مردم نرسیده اید. آقایان اصلاح طلب چرا از دولتمردان نمی خواهند که به علت آتش سوزی های پیاپی در پالایشگاه های کشور که خسارات جانی و مالی زیادی بر کشور تحمیل کرده از مردم عذر خواهی کنند و یا استعفاء دهند.
وی در پایان تاکید کرد که هیاهوی اخیردر حادثه پلاسکو غیر از سیاسی کاری ریشه دیگری ندارد.

۱۳۹۵/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...