نسخه چاپی

۴ اولویت كشور در بودجه ۹۶ با ۳۴۵ هزار میلیارد تومان اعتبار

رئیس سازمان برنامه و بودجه كشور گفت‌: دولت برای بودجه سال ۹۶كشور ۴ اولویت را درنظر گرفته است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، محمد باقر نوبخت صبح امروز در جمع خبرنگاران در گرگان اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور 2 سال قبل به گلستان تصمیماتی گرفته شد که تاکنون برای استان گلستان همه آنها محقق شده که استاندار در جلسه همه آنها را گزارش می‌دهد.

وی تاکید کرد: علاوه بر مصوبات سفر و تحقق آنها براساس رونق و شتاب حرکت در گلستان، خرید تضمینی محصولات کشاورزی به ویژه ‌گندم را در برنامه داریم که سال گذشته بیش از 14 هزار و 700 میلیارد تومان گندم به صورت تضمینی در سراسر کشور خریداری شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: یکی دیگر از اولویت‌های ‌دولت در یک لایحه بودجه سال 96، ‌افزایش سطح اشتغال به ویژه در مناطق روستایی است.‌

نوبخت تاکید کرد: در کنار همه این فعالیت‌ها در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان تصمیماتی گرفته می‌شود که به پیشرفت استان شتاب بیشتری خواهد داد.

وی درباره اولویت‌های بودجه‌ای سال 96 ‌تصریح کرد: 4 اولویت از سوی دولت برای 120 هزار میلیارد تومان بودجه سال آینده که خوشبختانه مجلس آن را به 345 هزار میلیارد تومان افزایش داد‌ در نظر گرفته شده است که شامل آب، فاضلاب، محیط زیست و حمل و نقل ریلی است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: این اولویت‌ها در استان گلستان هم جزو اولویت‌هایی است که 10 هزار میلیارد تومان از 627 هزار میلیارد تومان تملک دارایی سرمایه به خود اختصاص داده است.

۱۳۹۵/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...