نسخه چاپی

حداد عادل گزینه جایگزین ضرغامی؟

عکس خبري -حداد عادل گزينه جايگزين ضرغامي؟

سخنگوی فراكسیون اصول‌گرایان رهروان ولایت گفت: ورود به آقای ضرغامی به انتخابات ریاست‌جمهوری را بعید ارزیابی می‌كنم؛ آقای حداد عادل هم از احتمال كاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری سخن گفته‌اند و ما از آمدن ایشان استقبال می‌كنیم؛ زیرا فضای انتخابات را داغ‌تر می‌كنند.

به گزارش نما، "سیدرمضان شجاعی کیاسری" عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صدا و سیما در گفت‌وگو با اعتدال گفت: از مدت تمدید شده حکم آقای ضرغامی به عنوان ریاست صدا و سیما که رهبر معظم انقلاب تمدید کردند ، یک سال باقی مانده است .

وی در ادامه به گمانه‌زنی‌های درباره رییس آتی این سازمان و احتمال معرفی غلامعلی حداد عادل براي این سمت اشاره کرد و گفت: آقای حداد می‌گفتند از ابتدای انقلاب هر گاه که خواسته‌اند رییس سازمان صدا و سیما را تغییر دهند ، همیشه یکی از گزینه‌ها بنده بودم و در نهایت من نیستم ؛ باید صبر کرد و دید که بعد از یک سال چه خواهد شد، البته آنگونه که من شنیده‌ام ، آقای حداد این بار برای پذیرش ریاست صدا و سیما اعلام آمادگی کرده‌اند.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت هم‌چنين گفت: ورود به آقای ضرغامی به انتخابات ریاست‌جمهوری را بعید ارزیابی می‌کنم .

وی در پايان اظهار كرد: آقای حداد عادل هم از احتمال کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری سخن گفته‌اند و ما از آمدن ایشان استقبال می‌کنیم ، زیرا فضای انتخابات را داغ‌تر می‌کنند.

۱۳۹۱/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...