نسخه چاپی

امروز مسلمانان بیش از هر چیز به وحدت نیاز دارند

دبیر كل مجمع بیداری اسلامی گفت: حضور اندیشمندان از كشورهای مختلف اسلامی اعم از خواهران و برادران اهل سنت و شیعه موجب می شود تا با یكدیگر گفتگو كنند كه نتیجه آن تقارب اندیشه هاست.

به گزارش نما ، علی اکبر ولایتی در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما در حاشیه همایش هم اندیشی میهمانان خارجی در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در این اجلاس قریب 400 نفر از فرهیختگان، اندیشمندان، اصحاب فکر و مبارزین از 25 کشور در این گردهمایی شرکت کردند.

دبیر کل مجمع بیداری اسلامی گفت: امروز فرصتی برای دبیرخانه مجمع جهانی اسلامی است که با اندیشمندان کشور های مختلف با دیدگاه ها، نقطه نظرات و مذاهب گوناگون تبادل نظر کنند و چنانچه نقدی هست بیان شود تا در نهایت به جمع بندی و اتفاق نظرهای واحد دست یابیم.

ولایتی با اشاره به اینکه تقارب اندیشه ها به وحدت بیشتر مسلمانان کمک می کند گفت: امروز مسلمانان بیش از هر چیز به وحدت نیاز دارند.

وی افزود: در این همایش 60 درصد از خواهران و برادران میهمان سنی و 40 درصد شیعه هستند و همواره سعی کرده ایم در جلسات بیداری اسلامی این نسبت را حفظ کنیم.

ولایتی با تأکید بر اینکه تمام نقطه نظرهای مطرح شده در انتهای این جلسه جمع بندی می شود گفت: این جمع بندی اتفاق نظری است که بین اندیشمندان بوجود می آید و هر یک از میهمان ها با کوله باری از تجربیات جدید به کشورهای خود بر می گردند و عاملی برای تقویت اسلامی می شوند.

۱۳۹۵/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...