نسخه چاپی

انهدام انبار ذخیره سلاح و مهمات داعش در موصل

نیروهای بسیج مردمی عراق در تازه‌ترین عملیات خود برای آزادسازی شهر تلعفر، بیش از 30 تروریست داعشی را از پای درآوردند.

به گزارش نما به نقل از فارس، با نزدیک شدن به زمان از پیش تعیین شده برای آزادسازی غرب شهر موصل، نیروهای بسیج مردمی (الحشد الشعبی) از روز گذشته پیش عملیات‌های خود را برای آزادسازی شهر راهبردی تعلفر آغاز کردند.
یک منبع میدانی اعلام کرد: «نیروهای بسیج مردمی در این مرحله با نفود به مناطق تحت کنترل گروه تروریستی داعش در شهر تعلفر، عملیات‌های دقیق اطلاعاتی، شناسایی و رصد را انجام می‌دهند».
وی افزود: هدف از انجام عملیات‌های فوق انهدام اتاق ژ‌های عملیات، مراکز حساس و مخازن سلاح تروریست‌ها است.
این منبع میدانی در ادامه به جزئیات عملیات‌های انجام شده در شهر تعلفر اشاره کرد و گفت: نیروهای بسیج مردمی شب گذشته در یک عملیات پیچیده توانستند یک تونل را در محله «الاجاسم» شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه این تونل محل ذخیره سلاح های گروه تروریستی داعش بود، گفت: «نیروهای ویژه بسیج مردمی اطلاعات مربوط به این تونل را در اختیار یگان توپخانه گذاشتند».
این منبع میدانی افزود: «یگان موشکی و توپخانه نیروهای بسیج مردمی نیز با آتش سنگین، محل ذخیره سلاح های عناصر تروریستی داعش را هدف قرار دادند و به طور کامل نابود کردند».
گروهی دیگر از نیروهای ویژه بسیج مردمی هم در عملیاتی توانستند محل تجمع و برگزاری جلسات سرکرده‌های بلند پایه گروه تروریستی داعش را در محله «الکفاح شمالی» در مرکز شهر تعلفر شناسایی کنند.
نیروهای بسیج مردمی با آگاهی از زمان دقیق برگزاری جسله عناصر بارز گروه تروریستی داعش، در گام نخست مختصات و محل دقیق تجمع تروریست‌ها را در اختیار یگان توپخانه گذاشتند.

همزمان با شروع نشست سرکرده ‌ای گروه تروریستی داعش، یگان توپخانه و موشکی بسیج مردمی با آتش سنگین این مکان را هدف قرار دادند.

در این عملیات مرکز تجمع سرکرده‌های گروه تروریستی داعش در شهر تعلفر به طور کامل منهدم شد.

34 تن از عناصر شناخته شده تروریست‌ها در این عملیات کشته یا زخمی شدند.

نام مسئول اصلی خط شکن گروه تروریستی داعش در شهر تلعفر در لیست کشته شدگان دیده می شود.

۱۳۹۵/۱۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...