نسخه چاپی

كاخ سفید در تدارك وضع تحریم‌های جدید علیه ایران

شبكه خبری «سی‌ان‌ان» روز جمعه از قول برخی منابع آگاه گزارش داده كاخ سفید قصد اعمال تحریم‌های بیشتری علیه ایران دارد.

به گزارش نما ، «سی‌ان‌ان» روز جمعه از قول برخی منابع آگاه گزارش داده کاخ سفید قصد اعمال تحریم‌های بیشتری علیه ایران دارد.

منابع سی‌ان‌ان گفته‌اند ترامپ این تحریم‌ها را ذیل دستورهای اجرایی روسای جمهوری قبلی آمریکا اعمال خواهد کرد.

«سی‌ان‌ان» این خبر را یک روز بعد از آن اعلام کرده که نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره در گفت‌وگو با واشنگتن‌پست اعلام کرده‌اند که اقدامات ضد ایرانی ترامپ آنها را اقناع نکرده است و آنها قصد دارند با اعمال تحریم‌های کنگره‌ای، فشار بر ایران را افزایش دهند.

سناتورهای جمهوری‌خواه می‌گویند دولت ترامپ علی‌رغم انتقادهایی که از دولت اوباما بابت «مماشات با ایران» در بحث‌ آزمایش‌های موشکی کرد اکنون به روشی مشابه دولت قبل با تهران برخورد کرده است. آنها می‌گویند تحریم‌هایی که دولت ترامپ بعد از آزمایش موشکی ایران معرفی کرد تفاوت چندانی با تحریم‌هایی که دولت اوباما معرفی کرد نداشتند.

«لیندسی گراهام»، از نمایندگان ارشد حزب جمهوری‌خواه در مجلس سنا می‌گوید: «من اقدامی که رئیس‌جمهور انجام داد را تحسین می‌کنم اما اینها همان کارهایی هستند که اوباما هم انجام داد. آشکار است که این راهکارها در گذشته مثمر ثمر نبودند. من به شما قول می‌دهم تحریم‌های قوه مجریه که ما وضع می‌کنیم اثری در مهار ایران نخواهد داشت.»
منبع: فارس

۱۳۹۵/۱۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...