نسخه چاپی

واكنش كی‌روش به شایعه تغییر در كادر فنی

عکس خبري -واکنش کي‌روش به شايعه تغيير در کادر فني

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: شایعه تغییر در كادر فنی صحت ندارد و هیچ مربی جدیدی به تیم ملی اضافه نمی‌شود.


به گزارش نما، کارلوس کی‌روش در گفت و گو با فارس در مورد شایعه حضور یک مربی جدید ایرانی به کادر فنی تیم ملی اظهار داشت: من از کادر فنی تیم ملی رضایت کامل دارم. آنها سرشار از انگیزه هستند و روی کارشان تمرکز زیادی دارند و من به آنها اعتماد کامل دارم. شایعه‌ اضافه شدن یک مربی به کادر فنی تیم ملی صحت ندارد و هیچ مربی جدیدی به ما اضافه نمی‌شود. کادرفنی با همین نفرات و با تمام قوا به کارش ادامه خواهد داد.

سرمربی تیم ملی ایران در مورد جلسه‌اش با علی کفاشیان قبل از ترک ایران، گفت: جلسه‌ای که با کفاشیان داشتم مربوط به امور تیم ملی و نحوه آماده سازی تیم قبل از بازی مهم با کره جنوبی بود. با توجه به اینکه من مجبور بودم برای حضور در دادگاه، ایران را ترک کنم در مورد مسائل تیم ملی باید چند تصمیم اساسی در مورد اردو و برنامه‌های تیم ملی می‌گرفتیم و با رئیس فدراسیون در این زمینه صحبت کردم.

کی‌روش در مورد دلیل لغو مسابقه دوستانه با کره‌شمالی،گفت: تیم ملی 7-8 بازیکن مصدوم دارد و با توجه به این همه بازیکن مصدوم نمی‌خواستم قبل از بازی با کره جنوبی، یک بازی سخت با کره شمالی انجام شود. این بازی دوستانه لغو نشده بلکه به تعویق افتاده و در زمان دیگری برگزار خواهد شد. من نمی‌خواستم قبل از بازی با کره جنوبی ریسک کنم و بازی سنگینی مقابل کره شمالی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: با تمام توان و قدرت می‌خواهیم مقابل کره جنوبی بازی کنیم و بازیکنان و مربیان تیم ملی برای این دیدار سرشار از انگیزه هستند تا نتیجه‌ دلخواه را از این بازی بگیریم.

۱۳۹۱/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...