نسخه چاپی

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با نما:

مردم پاسخ محكمی به ترامپ و یاوه گوئی هایش دادند

عکس خبري -مردم پاسخ محکمي به ترامپ و ياوه گوئي هايش دادند

مردم با این حضور باشكوه كه شما می توانستید در آن حضور همه اقشار را ببنید، پاسخ محكمی به یاوه گوئی های ترامپ و نتانیاهو و همفكرانش دادند.

به خیابان های کشور که در 22 بهمن 95 نگاه می کردید؛ طراوت و شادابی بود که در برابر چشمانتان جاری می شد، سیل خروشان مردم بود که بار دیگر به حرکت در آمده بود تا از انقلاب خود محافظت کنند و به ترامپ تازه از راه رسیده حالی کنند که ایران اسلامی را در برابر تهدیدات ترسی نیست. مردم آمده بودند تا لبیکی دوباره بگویند به رهبر شان و پاسخی بدهند به یاوه گوئی های اخیر رئیس جمهور تازه کار آمریکا. شکوه حضور مردم، دوستان انقلاب را به وجد آورده بود و دشمنان را نا امید.
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز از جمله کسانی بود که از این حضور گسترده و با شکوه شگفت زده و خوشحال شده بود و با تمجید از بصیرت ملت انقلابی ایران اسلامی اظهار داشت: مردم ما آن قدر بزرگوارند که هرگاه لازم بوده علی رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی که دارند، در صحنه با شکوه حاضر می شوند و امروز هم یکی از همین روزها بود که بار دیگر عظمت ملت ایران به رخ جهانیان کشیده شد.
کمال الدین سجادی در گفت و گو با پایگاه خبر تحلیلی نما، 22 بهمن امسال را بواسطه روی کار آمدن ترامپ در آمریکا و تهدیدات وی علیه ایران اسلامی، متفاوت از سالهای گذشته خواند و افزود: مردم با این حضور باشکوه که شما می توانستید در آن حضور همه اقشار را ببنید، پاسخ محکمی به یاوه گوئی های ترامپ و نتانیاهو و همفکرانش دادند.
دبیر کل جامعه اسلامی کارمندان به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ترامپ اشاره کرد و گفت: معظم له اظهار داشتند که ترامپ چهره واقعی آمریکا را به دنیا نشان داد و این امربرای برخی در داخل کشور یک هشدار است، آنانی که در قضایای برجام گمان می کردند که می شود به آمریکا اعتماد کرد و دم از حسن نیت هیات حاکمه آمریکا می زدند به نظرم با سخنان و عملکرد ترامپ دیگر باید متوجه شده باشند که این تفکر خیال خامی بیشتر نیست.
این فعال اصولگرا رفتار ترامپ و سردمداران آمریکا در قبال ایران را ناشی از ترس آن ها از اقتدار و نفوذ نرم ایران در منطقه توصیف کرد و عنوان کرد: در برابر ترس آنها، مردم ما ثابت کردند که در برابر تهدیدات سران آمریکا هیچ ترسی ندارند و با تبعیت از امر ولایت، محافظ انقلاب و نظامشان هستند.
وی این حضور باشکوه را بیعت مجددی با آرمان های امام راحل و لبیک به مقام معظم رهبری نامید و گفت: مردم ما نشان دادند که وقتی پای حراست از انقلاب و نظام در میان باشد اصولا ً واژه ایی به نام ترس را نمی شناسند.
سجادی به دستگیری یک کودک پنچ ساله در فرودگاههای آمریکا و دستبند زدن به او یاد کرد و افزود: این کار و یا جلوگیری از ورود یک زن مسلمان کانادائی که در گوشی اش تصویری از قرائت نماز بود، ناشی از ترس آنهاست.
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه حضور گسترده مردم، وظیفه مسئولان را در خدمت رسانی به ملت سنگین تر کرد، اظهار داشت: مردم علی رغم برف و باران و سرما سنگ تمام گذاشتند، این حضور لایق تشکر ویژه است، مسئولان باید توجه به مطالبات مردم را بیش از گذشته در سرلوحه کارهای خود قرار دهند، کاستی ها را برطرف کنند و به جای پرداختن به حواشی، بر حل مشکلات مردم تمرکز کنند.

۱۳۹۵/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...