نسخه چاپی

اشكان خطیبی از مدیریت پردیس چارسو كناره‌گیری كرد

اشكان خطیبی علت استعفایش از مدیریت پردیس چارسو را دلایل شخصی عنوان كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، اشکان خطیبی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار متنی در اینستاگرام خبر کناره‌گیری خودش را از مدیریت پردیس سینمایی چارسو اعلام کرد. در متن استعفای اشکان خطیبی آمده است:

«به نام خداوند راستى

پس از گذشت كمتر از دو سال از انتصابم به عنوان مدير پرديس نوپاى چارسو عليرغم گمانه زنى هاى اوليه مبنى بر عدم توفيق اين پرديس در جذب مخاطب به دليل واقع شدن در منطقه اى تجارى در مركز شهر تهران،به لطف خدا، همراهى همكارانم در مجموعه و برنامه ريزى مدون مبنى بر جذب مخاطب فهيم به كمك برنامه هايى فراتر از اكران معمول و موظفِ فيلم ها،امروز پرديس چارسو به عنوان يكى از مهم ترين و پرمخاطب ترين پرديس هاى سينمايى ايران و كاخ جشنواره هاى مهمى چون سينما حقيقت،فيلم كوتاه تهران و جشنواره جهانى فجر شناخته مى شود.

طراحى يك روش كارى و اجرايى نظام مند،تربيت كادر اجرايى كم خطا،استفاده از ظرفيت هاى بالقوه ى مجموعه براى برگزارى نمايشگاه هاى نقاشى و عكس،تئاتر،كنسرت ،شب هاى ادبيات،نقد فيلم و... از جمله اهدافى بود كه از ابتداى امر بر خودم تكليف كردم و خوشبختانه همه ى اين امور محقق شدند.

امروز در تاريخ ٢٣ بهمن ٩٥ و پس از اتمام سى و پنجمين جشنواره فيلم فجر،تصميم به قطع همكارى با مجموعه چارسو را به دلايل شخصى اعلام مى كنم.

ضمن تقدير و تشكر از حمايت و تعامل سازمان امور سينمايى،اداره كل سينماى حرفه اى و موسسه سينماشهر،ازخداوند متعال براى مجموعه چارسو آرزوى موفقيت،استمرار درك مخاطب هنرى،نظم و مشترى مدارى دارم.
باقى بقايتان
اشكان خطيبى
٢٣ بهمن 95 »

۱۳۹۵/۱۱/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...