نسخه چاپی

هدایتی: یك نفر به داد فوتبال و فدراسیون برسد!

عکس خبري -هدايتي: يک نفر به داد فوتبال و فدراسيون برسد!

حسین هدایتی، تشكیل مجمع فوق‌العاده فدراسیون فوتبال را برای بررسی وضعیت این رشته را خواستار شد.

به گزارش نما مالک باشگاه‌هاي استيل آذين و ملوان بندرانزلي با انتقاد شديد از وضعيت فوتبال ايران و فدراسيون گفت: اينجا چه خبر است؟ شما فوتبالي که نيستيد! سوء مديريت که داريد! متوليان مبارزه با فساد و دلال بازي در فوتبال هستيد، ولي با نفوذ دلالها و افراد مغرض به باشگاهها و مخصوصا باشگاههاي خصوصي که بدون هيچ ادعايي در فوتبالي که درآمدزا نيست، مشغول خدمت هستند، ظلم مي کنيد. شما احکام صادره از کميته انضباطي خودتان را قبول نداريد! ( حکم صادره درخصوص بدهي باشگاه پيام خراسان به استيل آذين ). شما متجاوزين به حريم باشگاهها هستيد که حکمي را که در فيفا قطعي نشده و از همه مهمتر با مربي خارجي سابق خود توافق کرده است و مکتوبه آن براي شما ارسال شده را بهانه واهي ممانعت از بازي باشگاه داخلي خود مي‌دانيد.

به گزارش ايسنا ، وي افزود: فروش و نقل و انتقال امتياز دسته اولي باشگاهي که با هماهنگي نايب رئيس اول صورت گرفته و هزينه نقل و انتقال ( کميسيون ماده پنج) و حق عضويت و حق بازيکنان در ليگ دو نقدا پرداخت شده و در قرعه کشي تيمها شرکت کرده است را به کدام دليل لغو مي‌کنيد؟ چگونه به خودتان حق مي دهيد با باشگاهي که سالها بدهي دارد همکاري مي کنيد ولي بازي باشگاهي را که اينگونه اشکالات و بدهي ها را ندارد، لغو مي کنيد؟ بهتر است بگوييم شما حکم به نفع دلالهاي فاسد صادر مي کنيد.

هدايتي با انتقاد از برخوردهاي فدراسيون فوتبال،‌ گفت: وقتي نامه اعتراضيه تحويل کميته انضباطي مي شود آن را با اينکه دريافت مي‌کنيد، ثبت و رسيدگي نمي کنيد و قبل از اينکه ابلاغ شود يا راي قطعي شود، دليلي بر لغو بازي باشگاه در نظر مي گيريد. بهتر است شما جاي خود را به مربي بي لياقت و ذي نفوذ و دلالها در فدراسيون بدهيد.

مالک باشگاه‌هاي استيل آذين و ملوان بندرانزلي با تاکيد بر تشکيل مجمع فوق‌العاده فدراسيون فوتبال گفت: آقاي کفاشيان! من بعنوان احدي از اعضاي مجمع فدراسيون فوتبال تقاضا دارم بگوئيد چرا چند ماه است مجمع براي انتخاب نائب رئيس دوم تشکيل نمي شود. اينجانب بعنوان باشگاه استيل آذين و ملوان از شما تقاضا دارم مجمع فوق العاده اي تشکيل دهيد تا علل ناکامي ها در فوتبال ايران و برچيده شدن اين فسادها تا دير نشده بررسي شود. نفوذ افراد فاسد و کوتاهي هاي فدراسيون در برخورد با آنها موضوع جلسه قرار گرفته و بررسي شود. ( در آن مجمع اسناد مربوط را ارائه خواهم کرد).

وي ادامه داد: ما در مقابل اين مردم مسئوليم. ما در فوتبال ميلياردها هزينه مي کنيم تا براي جوانان نشاط ايجاد کنيم، نه آن که آنان را سر خورده کنيم. با اين فدراسيون ما نمي توانيم به وظيفه خود عمل کنيم. جلوي سوء مديريت ها و بي‌قانوني ها و فساد را در فوتبال بگيريد، نه اينکه افراد فاسد را کنار خودتان جاي دهيد. جاي خودتان را به مديران لايق فوتبالي بدهيد که مردم خاطرات خوب صعود به جام جهاني را با آنان دارند.

هدايتي تصريح کرد: اگر امروز شاهد مصاحبه نکردن بازيکنان تيم ملي و سوء تفاهم بين آنان و رسانه ها شده ايم مسئوليت اين سوء تفاهم با مديريت فدراسيون فوتبال است. همه مي دانيم بازيکنان و رسانه ها دل و قلبشان براي ورزش و مردم مي‌تپد، اين ضعف فدراسيون فوتبال است که نمي تواند اين سوء تفاهمات را رفع کند.

وي اضافه کرد : من از همکاران دلسوز فدراسيون و باشگاهها تقاضا دارم تلاش مجدانه اي کنيم تا مجمع فوق العاده اي براي رسيدگي به اين مشکلات و ارزيابي عملکرد مديران فدراسيون فوتبال تشکيل شود تا صف افراد سالم و مدير و دلسوز از افراد نابخرد و افرادي که سوء مديريت دارند تفکيک شود و الا هزينه هاي ميلياردي از بيت المال و بخش خصوصي بدون هيچ گونه نتيجه اي در نشاط و شادي اين مردم و بالا بردن سطح کيفي فوتبال نخواهد داشت. مطمئن باشيد به لطف خدا به عنوان سرباز کوچک اين نظام به فعاليت خود در فوتبال ادامه مي دهيم و با فساد و بي عدالتي و سوء مديريت مقابله خواهيم کرد.

۱۳۹۱/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...