نسخه چاپی

دستور جدید ترامپ برای ممنوعیت سفر به آمریكا

ترامپ در اولین دستور منع سفر خود شهروندان ۷ كشور مسلمان ایران، عراق، سوریه، سودان، سومالی، لیبی و یمن را از سفر به آمریكا برای ۹۰ روز منع می‌كرد.

به گزارش نما به نقل از جام نیـوز، دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا قصد دارد دستور جدیدی برای منع سفر شهروندان بعضی از کشورها به آمریکا صادر کند. دستور قبلی ترامپ برای جلوگیری از ورود مهاجران به آمریکا در دادگاه‌های آمریکا متوقف شده است.



به گزارش رویترز، ترامپ در باره «دستور جدید» خود که احتمالا روز دوشنبه یا سه‌شنبه آینده صادر خواهد شد، در نشست خبری با خبرنگاران در داخل هواپیمای اختصاصی رییس جمهوری و در همراهی با نخست وزیر ژاپن بیان داشت.



تصمیم ترامپ برای صدور دستور جدید یک روز بعد از آن اعلام می‌شود که دادگاه تجدید نظر سانفرانسیسکو رای دادگاه بدوی در لغو دستور ترامپ را تایید کرد.



ترامپ در مورد کشورهایی که موضوع دستور منع سفر جدید او خواهند بود توضیحی نداد.



رینس پریبوس، رییس دفتر ترامپ در کاخ سفید آخر وقت جمعه به خبرنگاران گفت دولت ممکن است ارجاع پرونده به دیوان عالی را مورد بررسی قرار ‌دهد. این در حالی است که صبح جمعه یکی دیگر از مقامات کاخ سفید گفته بود دولت علاقه به ادامه دعوا در دادگاه‌ها ندارد.



ترامپ در اولین دستور منع سفر خود شهروندان ۷ کشور مسلمان ایران، عراق، سوریه، سودان، سومالی، لیبی و یمن را از سفر به آمریکا برای ۹۰ روز منع می‌کرد.

۱۳۹۵/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...