نسخه چاپی

هشدار صریح نصرالله به آمریكا

دبیر كل حزب الله لبنان در سخنانی در جمع صدها هزار نفری تظاهرات مردم لبنان در محكومیت فیلم موهن به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام(ص) در بیروت، تبعات پخش این فیلم شرم آور را برای آمریكا خطرناك توصیف كرد.

به گزارش نما، مهر به نقل از المنار نوشت: سید حسن نصرالله که به طور غافلگیرکننده در جمع صدها هزار نفری مردم لبنان در تظاهرات ضد آمریکایی و محکومیت فیلم موهن به ساحت مقدس رسول اعظم(ص) شرکت کرده بود، گفت: جهان باید حقیقت ارتباط ما با حضرت رسول اعظم(ص) را بداند. جانم فدای تو ای رسول الله.

وی افزود: برخی تاکنون به اندازه این اهانتی که در فیلم موهن شده است واکنش نشان نداده اند و درک نکرده اند که این فیلم به قرآن، اسلام و سیره پیامبر(ص) توهین آشکار کرده است.

نصرالله بیان کرد: پخش این فیلم باید به طور کامل متوقف شود و برای همیشه زمینه توهین به پیامبر اسلام(ص) از بین برود.مردم باید پایگاههای اینترنتی که بر پخش فیلم موهن اصرار دارند را تحریم کنند.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: آمریکا باید بداند که پخش فیلم به طور کامل تبعات بسیار خطرناکی به دنبال دارد.

وی افزود: به جامعه جهانی برای صدور قوانینی که اهانت به ادیان الهی ممنوع کند فشار وارد شود.هرگونه کوتاهی امت اسلامی در این باره کوتاهی در حق رسول الله(ص) است.

نصرالله اظهار داشت: این حرکت موقتی نیست، بلکه آغاز حرکتی جدی است که باید ادامه پیدا کند و همه مسلمانان باید در این باره واحد عمل کنند.

وی بیان کرد: احدی نباید خیال کند که در این باره می توان مسامحه کرد.

۱۳۹۱/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...