نسخه چاپی

برنامه ریزی دولت برای مایحتاج شب عید

معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت: با بیان اینكه در عموم كالاها، شرایط مطلوبی وجود دارد و آرامش در بازار حاكم است، افزود: همكاری مناسبی میان شبكه اصناف و دولت برای آرامش و ثبات در بازار و رساندن مایحتاج مردم با حداقل قیمت ها وجود دارد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: «محمد شریعتمداری»؛ معاون اجرایی رئیس جمهوری در حاشیه هشتمین اجلاسیه دوره ششم نمایندگان اتاق اصناف ایران در هتل فردوسی تهران گفت: رئیس جمهوری به بخش هایی از دولت برای رسیدگی به تنظیم روابط بخش هایی که فعالیت های متداخل و موازی دارند ماموریت رسیدگی داده است.

وی افزود: در این ماموریت، برخی فعالیت هایی که به دلیل سنگینی کار ممکن است تحت الشعاع فعالیت های دیگر قرار گیرد و نیازمند این باشد که به صورت مستقل به آنها رسیدگی شود، مورد توجه قرار گرفته است.

شریعتمداری گفت: اینکه دولت برای تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و همینطور تغییر در قانون انتزاع لایحه ای را تدوین می کند، باید در آینده دید.

* برنامه های دولت و بخش خصوصی برای تنظیم بازار شب عید

شریعتمداری که ریاست ستاد تنظیم بازار کشور را هم برعهده دارد، درباره تنظیم بازار شب عید گفت: متولیان امر تنظیم بازار شب عید مجموعه نظام صنفی کشور در کنار وزارتخانه های صنعت ،معدن و تجارت و جهادکشاورزی است.

وی با بیان اینکه در عموم کالاها، شرایط مطلوبی وجود دارد و آرامش در بازار حاکم است، افزود: همکاری مناسبی میان شبکه اصناف و دولت برای آرامش و ثبات در بازار و رساندن مایحتاج مردم با حداقل قیمت ها وجود دارد.

معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت: در باره برخی اقلام که تمهیداتی برای آن لازم است، اختیار لازم برای کاهش تعرفه ها و ایجاد مکان هایی مناسب برای ذخیره سازی محصولات در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته است تا کمبودهای احتمالی به این ترتیب رفع شود.

وی ادامه داد: از ماه ها پیش در این باره فکر شده و به نظر می رسد امسال با مشکلات کمتری مواجه باشیم.

۱۳۹۵/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...