نسخه چاپی

اظهارات مطهری در مورد هزینه های تبلیغات انتخاباتش

علی مطهری در پاسخ به سوال یكی از افرادی كه برای شركت در انتخابات به حسینیه ارشاد آمده بود مبنی بر اینكه هزینه تبلیغات خود را از كجا تامین می كنید گفت: من برای انتخابات حتی یك میلیون هم هزینه نكرده ام و همه تبلیغاتی كه شما شاهد آن هستید از سوی حامیان مردمی انجام شده است.

به نقل از باشگاه خبرنگاران ، علي مطهري در جمع خبرنگاران در تحليل مجلس نهم گفت: مجلس نهم بايد مجلسي پويا و به دور از هر گونه وابستگي هاي جناحي باشد و نمايندگاني كه به هر ترتيبي وابسته به جريان حزبي خاصي هستند نمي توانند نمايندگان اصلحي براي پيشبرد اهداف متعالي نظام باشند.

وي در پاسخ به سوال يكي از مردمي كه براي شركت در انتخابات حسينيه ارشاد آمده بود مبني بر اينكه هزينه تبليغات خود را از كجا تامين مي كنيد گفت: من براي انتخابات حتي يك ميليون هم هزينه نكرده ام و همه تبليغاتي كه شما شاهد آن هستيد از سوي حاميان مردمي انجام شده است.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينكه پس بيلبوردهاي تبليغاتي شما و باهنر با هزينه چه كسي تامين شده است اظهار داشت: من اطلاعي ندارم از طرف خود ايشان اين تبليغات انجام شده است.

يكي از افرادي كه در كنار خبرنگاران و مطهري قرار داشت سوالي پرسيد چرا حميدرضا كاتوزيان كه در جريان فتنه 88 تاثير بسياري داشته در ليست صداي ملت قرار است گفت: كاتوزيان هيچ ارتباطي با فتنه ندارد و اين حرف هاي واهي شايسته افراد خدمت گذار نظام نيست.

در ادامه پرسش و پاسخ خبرنگاران علي مطهري به يكي ديگر از خبرنگاران پرسيده بود چرا عكس عباس افندي را در كتاب خود چاپ كرده بوديد اظهار داشت:چاپ آن عكس اشتباهي صورت گرفته و دليلي براي ايجاد جنجال هاي رسانه اي نيست.

مطهري با بيان اينكه سوال از رئيس جمهور را پس از برنامه انخابات مجلس نهم با جديت دنبال مي كنيم افزود: بسياري از سوالاتي كه رئيس جمهور بايد به آنها در صحن علني مجلس پاسخ بگويد مشكلاتي است كه در حوزه اقتصادي داريم، مسئله اشتغال و شيوع جرم وجنايت در جامعه از ديگر سوالات خواهند بود كه رئيس جمهور بايد به آنها پاسخ بدهد.
علي مطهري خاطرنشان كرد: مشاركت مردم بيش از 60 درصد خواهد بود.

۱۳۹۰/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...