نسخه چاپی

زمان توزیع كارت آزمون ورودی دوره دكتری سال 96

به گزارش نما به نقل از روز پلاس، سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره‌ تاریخ، نحوه پرینت کارت و محل‌ رفع نقص کارت‌ شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) سال 1396 اطلاعیه‌ای صادر کرد.

با توجه به این اطلاعیه، کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ تمام داوطلبان‌ از روز سه‌شنبه سوم اسفندماه برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

تمام داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (شامل نام‌خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه کنند و براساس تاریخ و نشانی تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

چگونگی رفع نقص کارت شرکت در آزمون

نشانی و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون تمام داوطلبان بر مبنای شهرستان محل آزمون آنان به شرح جدول شماره 2 اطلاعیه سازمان سنجش است.

داوطلبان درصورت وجود نقص احتمالی در کارت شرکت در آزمون باید پس از مطالعه کامل اطلاعیه، در صورت نیاز صبح از ساعت 8:30 تا 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 تا 17:00 در یکی از روزهای چهارشنبه4 اسفندماه یا پنج‌شنبه پنجم اسفندماه به حوزه‌های‌ رفع نقص کارت مراجعه کنند.

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده فرآیند آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال 1396 از ساعت 8:00 صبح روز جمعه ششم اسفندماه در 54 شهرستان مختلف کشور برگزار می‌شود.

۱۳۹۵/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...