نسخه چاپی

یحیی گل محمدی در صبا ماندنی شد

عکس خبري -يحيي گل محمدي در صبا ماندني شد

سرمربی تیم فوتبال صبای قم كه درخواست كرده بود از این تیم جدا شود، در ادامه‌ی فصل همچنان با قمی‌ها همكاری خواهد داشت.


به گزارش نما، سرمربي صباي قم كه از ابتداي فصل هدايت اين تيم را بر عهده داشت، در چند بازي به دليل فشار عصبي زياد مشكل قلبي پيدا كرده و حتي در ICU هم بستري شده بود. همين موضوع باعث شد تا اين مربي جوان از باشگاه درخواست قطع همكاري كند.

باشگاه صباي قم نيز براي بررسي اين درخواست عصر دیروز(دوشنبه) جلسه‌اي را به همراه گل‌محمدي و هيات مديره باشگاه برگزار كرد و در پايان قرار شد اين مربي همچنان به كارش در صبا ادامه دهد.

رمضان‌بيگي، مديرعامل صباي قم با تاييد اين خبر به ايسنا گفت: شرايط سلامتي گل‌محمدي با توجه به گفته‌ي خودش بهتر شده و با توجه به تصميم‌گيري كه دتاشتيم قرار شد از اين پس با ما همكاري داشته باشد و مطمئنا اتفاق خاصي هم نخواهد افتاد. او از نظر روحي بهتر شده و خودش هم قبول دارد كه مي‌تواند از اين پس اوضاع را جمع و جور كند.

وي در پاسخ به اين پرسش كه چرا توصيه‌ي پزشكان گل‌محمدي كه گفته بودند به او نبايد تحت هيچ عنوان فشار عصبي وارد شود ناديده گرفته شده است؟ گفت: در آزمايش‌هايي كه از گل‌محمدي گرفته شده مشكل قلبي نبوده است بلكه او تنها مشكل عصبي دارد و استرسش در بازي‌ها بالاست. از اين پس هم به سفارش پزشك مراقبت مي‌كند؛ هرچند فوتبال به خودي خود استرس‌زاست. مديران استان هم به او توصيه كرده‌اند كه نتيجه‌ي بازي‌ها مهم نيست و سلامتي‌اش ارزش بيشتري دارد.

به گزارش مشرق، تيم فوتبال صباي قم با هدايت يحيي گل‌محمدي تا پايان هفته‌ي هشتم با 14 امتياز رده‌ي چهارم جدول را در اختيار دارد.

۱۳۹۱/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...