نسخه چاپی

دستگیری40عضو شبكه‌هرمی«ال‌تیم»

عکس خبري -دستگيري40عضو شبكه‌هرمي«ال‌تيم»

معاون مبارزه با جعل و كلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا از دستگیری 40 عضو شبكه هرمی (ال‌تیم) در رباط كریم و شهرستان قدس خبر داد.


به گزارش نما به نقل از تهران امروز، سرهنگ«مهرداد اميدي» در تشريح خبر انهدام شبكه هرمي (ال‌تيم) در رباط كريم گفت: چندي پيش مردي با مراجعه به پليس آگاهي تبريز عنوان كرد‌پسرش كه براي كار به تهران آمده است، مفقود شده است. وي با بيان اينكه اين فرد در اظهارات خود عنوان كرد كه پسرش پس از آمدن به تهران و اخذ مبلغ 7 ميليون تومان با آنان تماس نگرفته است، گفت: اين فرد در اظهارات خود عنوان كرد كه 2 ماه از پسرش كه براي كار به تهران آمده خبري ندارد.
معاون مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي ناجا با بيان اينكه پس از ثبت اظهارات اين مرد پرونده‌اي با عنوان «فقداني» پيش روي كارآگاهان پليس آگاهي گشوده شد گفت: كارآگاهان سرنخي از حضور پسر شاكي در شهرستان رباط كريم يافتند. اميدي با بيان اينكه كارآگاهان پليس آگاهي با اخذ نيابت قضايي به رباط‌كريم رفته و در بررسي از منزلي كه اين فرد در آن سكونت داشت، پسر شاكي به همراه 6 نفر ديگر را مي‌يابند گفت: بررسي كارآگاهان نشان داد كه اين افراد در قالب شركت هرمي فعاليت مي‌كنند.

وي با بيان اينكه پسر شاكي در اظهارات خود عنوان كرد كه مدتي قبل با تماس يكي از دوستانش به بهانه كار به تهران آمده است، گفت: بر اساس اظهارات اين فرد مدتي بعد دوستانش از وي درخواست سرمايه مي‌كنند كه او مبلغ 7 ميليون تومان از پدرش دريافت مي‌كند.وي گفت: بررسي‌ها نشان داد كه اين افراد كه فعاليت هرمي دارند با عنوان (ال‌تيم) به فعاليت خود ادامه مي‌دهند.

۱۳۹۱/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...