نسخه چاپی

فداكاری كانادا در حق همجنس‌بازان ایرانی

كانادا به تعداد زیادی از همجنس‌بازان ایرانی برای مهاجرت از ایران كمك خواهد كرد.


به گزارش نما به نقل از فرهنگ نیوز، ای اف پی، کانادا به تعداد زیادی از همجنس‌بازان ایرانی برای مهاجرت از ایران کمک خواهد کرد. جان بیرد، وزیر امورخارجه کانادا این سخنان مضحک را ایراد کرده است.

وزیر مهاجرت کانادا، جیسون کنی، گفت با گروهی که وظیفه آن کمک به پناهندگی همجنس‌بازان ایرانی است کار می کند و قصد آن تسهیل در امر مهاجرت ایرانیان همجنس‌باز از ایران به کانادا است.

کانادا بعد از بستن سفارت خود در تهران قصد دارد به گونه ای وجهه خود را بین مردم ایران مثبت و دلسوز جلوه دهد اما به نظر می رسد و برای شروع از همجنس‌بازان کمک گرفته اند. نظر به اینکه در ایران به علت پایبندی مردم به اسلام همجنس‌گرایی کاری ناپسند و حرام شمرده شده و بسیار کم است وزیران کانادایی به این نکته اشاره نکرده اند که چگونه به تعداد زیاد همجنس‌بازان در ایران پی برده اند و به فکر کمک به آنها و فراری دادن آنها از ایران افتاده اند اما بدون توجه به این نکته باید گفت بستن سفارت کانادا در ایران خود مانع بزرگی برای مهاجرت به کاناداست و این خود تناقض بین حرف و عمل کانادایی ها می باشد و این امر باعث به زحمت افتادن همجنس‌بازان ایرانی برای مهاجرت به کاناداست!!!

۱۳۹۱/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...