نسخه چاپی

آخرین مهلت ثبت‌ نام آزمون سراسری و آزاد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور از ثبت‌نام بیش از 549 هزار داوطلب در آزمون سراسری سال 1396 خبر داد و گفت: داوطلبان تا فردا پنج‌شنبه، 28 بهمن‌ماه جاری فرصت دارند در این آزمون ثبت‌نام كنند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از 549 هزار داوطلب در آزمون سراسری سال 1396 خبر داد و گفت: داوطلبان تا فردا پنج‌شنبه، 28 بهمن‌ماه جاری فرصت دارند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده آزمون سراسری سال 1396 به منظور پذیرش دانشجو برای دوره‌های روزانه نوبت دوم (شبانه) غیرحضوری، مجازی، پردیس‌های خودگردان، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی همچنین کد رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری 1396 فردا پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1395 پایان می‌پذیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد: تا ساعت هشت صبح امروز چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1395 تعداد 549 هزار و 743 نفر برای شرکت در آزمون سراسری سال 1396 ثبت نام نموده‌اند.

دکتر توکلی در پایان تاکید کرد: به تمام داوطلبانی که برای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 1396 اقدام نکرده‌اند، اکیدا توصیه می‌شود در این مهلت باقی‌مانده و حداکثر تا پایان روز پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1395 با مراجعه به سایت سازمان آموزش کشور به نشانی www.sanjsh.org و مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام خود در این آزمون اقدام کنند.

۱۳۹۵/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...