نسخه چاپی

بازی تبلیغاتی - رسانه‌ای اصلاح‌طلبان ادامه دارد

دبیر كل حزب كارگزاران می گوید هیچ یك از احزاب اصلاح طلب نظر جدی به نامزدی محمدرضا عارف ندارند. در عین حال یك فعال اصلاح طلب معتقد است هاشمی شرایط سنی مناسبی برای نامزدی ندارد و طرح نام او از سوی اصلاح طلبان صرفاً برای رو كم كنی است!

به گزارش نما، غلامحسين كرباسچي، دبير كل حزب كارگزاران سازندگي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره زمزمه نامزدي محمدرضا عارف اظهار داشت: تاكنون نشنيده ام در جلسات اصلاح طلبان عارف به عنوان نامزد انتخابات رياست جمهوري مطرح باشد.

وي افزود: وي زماني معاون خاتمي بوده است، اما در مورد اينكه اصلاح طلبان روي اين فرد اجماع كنند، من چنين برداشتي ندارم.

من فكر نمي كنم هيچ يك از احزاب اصلاح طلب درمورد اين فرد نظر جدي داشته باشد.

از سوي ديگر علي اكبر اوليا نماينده اصلاح طلب در مجلس هشتم به «آريا» گفت: فضا براي ورود اصلاح طلبان به انتخابات باز نيست ازاين رو طبعاً افراد هم حرمت خودشان را نگه مي دارند تا مضحكه و ملعبه دست ديگران نشوند.

وي درباره احتمال نامزدي هاشمي رفسنجاني كه از سوي يك روزنامه اصلاح طلب مطرح شده بود اظهار داشت: آقاي هاشمي ديگر شرايط سني ندارد كه بتواند كانديدا شود و صحبتي كه مطرح شده گمانه زني است.

اولياء تأكيد كرد: شايد مطرح كردن هاشمي رفسنجاني بعد از سه دوره فاصله گرفتن از قدرت و سن بالاي ايشان خيلي عقلايي نباشد اما وقتي بحث روكم كني مي شود شايد بتوان چنين گزينه هايي را مطرح كرد زيرا در اين صورت وزن جناح ها در كشور مشخص مي شود البته اگر انتخابات روال خودش را طي كند و درست پيش رود.

گفتني است طيف هاي تندرو در جريان رقابت هاي انتخاباتي سال 84 پس از شكست سنگين مصطفي معين، از آقاي هاشمي در دور دوم انتخابات حمايت كردند كه به قول آقاي اوليا تبديل به يك روكم كني تاريخي براي تندروها و البته لطمه به اعتبار آقاي هاشمي شد. در واقع آقاي هاشمي يك بار در سال 78 (انتخابات مجلس) و يك بار در سال 84 از افراطيون لطمه خورد.

يادآور مي شود در پي زمزمه نامزدي محمدرضا عارف، برخي از اصلاح طلبان به تندي با او برخورد كرده و تصريح كرده اند كه او را اصلاح طلب محسوب نمي كنند.

۱۳۹۱/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...