نسخه چاپی

احمد سالك كاشانی در گفتگو با نما::

هدف فتنه‌گران كمك گرفتن از آمریكاست/ اگر فتنه‌گران اندكی اندیشه كنند متوجه اشتباه خود می‌شوند

عکس خبري - هدف فتنه‌گران کمک گرفتن از آمريکاست/  اگر فتنه‌گران اندکي انديشه کنند متوجه اشتباه خود مي‌شوند

فتنه گران فكر می كنند می توانند با كمك ترامپ به اهداف و آمال خود دست یابند این در حالی است كه در این زمینه سخت در اشتباه می باشند و اگر از همان روز اول ملی فكر می كردند وضعیتشان اینگونه نبود.

احمد سالک، عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده مردم اصفهان در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، در مورد بهانه های فتنه گران در ایجاد همبستگی ملی در برابر مقابله با تحریم های ترامپ، گفت: ترامپ، اوباما و کیلنتون و دیگر روسای آمریکا سرتا پا همه یک کرباس هستند و تنها 1100 نفر از لابی های صهیونیست ها برای روسای آمریکا تعیین و تکلیف می کنند.
وی در ادامه با اشاره به شعارهای ترامپ در زمان انتخابات گفت: شعارهای انتخاباتی ترامپ در زمان با اقداماتی که اکنون انجام می دهد تفاوت چشمگیری دارد.
عضو فراکسیون روحانیون مجلس در رابطه با دلخوشی برخی از افراد به کمک های ترامپ در داخل کشور گفت: معتقدم افرادی که به ترامپ در داخل کشور دلخوش کرده اند که وی معضلات کشورمان را حل و فصل می کند در اشتباه بزرگ هستند .
نماینده مردم اصفهان در خانه ملت ادامه داد: آمریکایی ها سی و هشت سال نشان دادند که به دنبال حل مشکلات کشور ما نیستند و بلکه تنها به دنبال افزایش دادن معضلات کشور و ملت ایران هستند.
سالک در ادامه به تحریم 23 شخصیت و 22 شرکت تجاری ایران از سوی ترامپ اشاره کرد و اذعان داشت: معتقدم که ترامپ آرام نخواهد نشست و برای فشارهای بیشتر علیه ایران تحریم ها را برای شرکت های تجاری و موارد دیگر تشدید می کند.
وی گفت: ترامپ هنوز احساس می کند کد خدایی دنیا را به او داده اند وبیان می کند چرا ملت ایران از وی ترسی ندارد در حالی که غافل از این است که ملت ایران سی و هشت سال وجهه آمریکا در جهان را بهم ریخته است و امروز منفورترین جریان سلطه در جهان آمریکایی ها محسوب می شوند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: فتنه گران فکر می کنند می توانند با کمک ترامپ به اهداف و آمال خود دست یابند این در حالی است که در این زمینه سخت در اشتباه می باشند و اگر از همان روز اول ملی فکر می کردند وضعیتشان اینگونه نبود.

۱۳۹۵/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...