نسخه چاپی

نیروی زمینی در تربیت حافظان قرآن رشد داشته است

حجت الاسلام والمسلمین وفا گفت: به لطف خدا نیروی زمینی در تربیت حافظان قرآن موفقیت خوبی داشته است.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی زمینی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین محمد قاسم وفا رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی در جمع کارکنان پایور و وظیفه مرکز تربیت و آموزش 02 شهید انشایی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: مراکز آموزشی در همه فرهنگ ها و فرهنگستان ها از اهمیت بالایی برخوردار است، همه کشورها برای سربازان خود احترام زیادی قائل هستند، به طوری که در قرآن کریم، خداوند چند طایفه را دوست دارد، یکی از آن ها سربازان دین اسلام هستند. کسانی که در برابر کفار، محکم ایستادگی می کنند و صفوفی را تشکیل می دهند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی با اشاره به کرامات حضرت فاطمه زهرا (س) و سوره کوثر گفت: کوثری که خداوند به پیامبر عطا کرد در وصف حضرت فاطمه زهرا (س) بود و خداوند در قبال چنین نعمتی از پیامبر طلب شکرانه کرد. در آیات بعدی سوره کوثر خداوند شکرانه ها را یکی نماز و دیگری انفاق و احسان معرفی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد قاسم وفا افزود: از امام صادق (ع) سوال شد زهرا به چه معنی می باشد؟ حضرت فرمودند زهرا یعنی درخشنده، هرگاه مادرم به نماز می ایستاد یا قرآن تلاوت می فرمود از محراب ایشان نوری به سمت آسمان می درخشید.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به منویات مقام معظم رهبری به تربیت حافظان قرآن کریم گفت: به لطف خدا نیروی زمینی در تربیت حافظان قرآن رشد خوبی داشته است.

در این مراسم از مسئولین قرآنی و نفرات برتر در رشته حفظ قرآن کریم در سی و ششمین دوره مسابقات ارتش تجلیل به عمل آمد.

۱۳۹۵/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...