نسخه چاپی

در برنامه ديشب ?? چه گذشت؟

از اعتراف كمك داور با دلال معروف! تا...

عکس خبري -از اعتراف کمک داور با دلال معروف! تا...

برنامه ۹۰ شب گذشته مانند همیشه جالب بود. محور اصلی برنامه پیرامون شكست تلخ ایران مقابل تیم ملی لبنان بود. پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود كه مهمنرین علت افت فوتبال ایران چیست ؟ 1- پرداخت پولهای بی رویه و بی انگیزگی بازیكنان 2- ضعف مربیان 3- ناكارآمدی فدراسیون و مدیران باشگاهها . در این نظرسنجی كه حدود یك میلیون و 700 هزار نفر شركت كردند در پایان حدود 71 درصد به گزینه 1 رای دادند ، 25 درصد گزینه 3 را برگزیدند و 4 درصد ضعف مربیان را علت افت تیم ملی عنوان كردند.

برنامه شب گذشته 90 از ساعت 10و 45 دقیقه آغاز شد ، در آغاز برنامه 90 عادل فردوسی پور که دوشنبه ۲۷ شهریور ماه در شب سالروز میلاد تولد حضرت معصومه(س) به روی آنتن رفت. در مردانه ترین برنامه سیما این روز را به همه به خصوص دختران تبریک گفت.

به گزارش «تابناک»، امیر حاج رضایی کارشناس فوتبال و حیدرشکور کارشناس داوری مهمان حضوری و ویژه برنامه ۹۰ بودند ، کارشناس فوتبال در ابتدای بحث، پیام آور حرف مردم به مجری برنامه بود،امیر حاج رضایی گفت: آقای فردوسی پور من به عنوان پیام رسان مردمی که من را دیده اند و از من خواستند به شما بگویم که این چه وضع فوتبال است! مردم از شما به عنوان امین فوتبال خواستند که پیگیر این اوضاع در فوتبال باشید.

در ادامه حاج رضایی گفت : وضعیت حال فوتبال ما مانند 11 سال پیش بعد از اتفاق منامه است ، مقابل ازبکستان با شانس برنده شدیم ، برابر قطر در تهران ضعف داشتیم و توان بردن نداشتیم و در مقابل لبنان هم که فاجعه بار بودیم

زمانی که از کارشناس برنامه در مورد وضعیت تیم پرسپولیس سوال شد، بیان کرد: در سال گذشته آبان ماه در همین برنامه در مورد اوضاع تیم پرسپولیس صحبت کردیم و من نظراتم را گفتم. آقای فردوسی پور نه من نوستراداموس هستم نه شما ولی وضعیت تیم پرسپولیس قابل پیش بینی بود.

در ضمن من نه طرف دار پرسپولیس هستم نه استقلال ولی اعتقاد دارم که موفقیت این دو تیم به نفع فوتبال کشورمان است و باعث می شود که تیم ملی بهتری داشته باشیم و آرزو می کنم که این تیم موفق باشد.

وی در پایان بحثش از مسئولان فوتبال ایران خواست تا حسین فرکی را به کادرفنی تیم ملی اضافه کنند. او گفت:« حسین فرکی هم به عنوان مربی و هم بازیکن در جام جهانی حضور داشته . او چهره ای دوست داشتنی بین همه ماست .

در ادمه بازی بازیکنان تیم ملی زیر ذره بین قرار گرفت و عملکرد بازیکنان بررسی شد .در ضمن دیدار ایران و لبنان به مدت دو دقیقه به نمایش در آمد .

سپس غلام رضا رفیعی مشاور حقوقی صدا و سیما مهمان حضور دیگر برنامه 90 بود که در مورد عدم پخش بازی ایران و لبنان اظهار داشت که بعلت درخواست غیرمنطقی و گران بودن بیش از عرف حق پخش بازی فوق را نخریدیم .

رفیعی سپس گفت: خود لبنان هم حق پخش این بازی را نخرید چراکه رقم پیشنهادی شرکت ورد اسپرت گروپ خیلی بالا بود. این شرکت می خواست رقمی را که 300 درصد افزایش یافته بود را به ما تحمیل کند و نشان ندادن این مسابقه به صورت زنده به نوعی دفاع از حقوق مردم بود. وی در بخش پایانی اظهارات خود گفت: ما برای بازی های المپیک فقط یک میلیون دلار پرداخت کردیم اما چگونه می توانیم برای چند بازی تیم ملی فوتبال بیش از 15 میلیون دلار پرداخت کنیم؟

در ادامه پس از بازی فولاد و ذوب آهن به اعتقاد کارشناس داوری 90 گل صحیح فولاد مردود اعلام شد و گل ذوب آهن در شرایط آفساید به ثمر رسید . کریمی کمک داور جنجالی این دیدار به روی خط آمد و در میان صحبتهایش به داشتن ارتباط با دلال معروف اعتراف کرد !

اولتیماتوم رویانیان به 2 بازیکن

در قسمت پایانی برنامه محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس روی خط آمد و آخرین وضعیت باشگاه را توضیح داد ، در ضمن به دو بازیکن که البته نامی از آنها نبرد اتمام حجت کرد .

پرسش و پاسخ نظرسنجی ۹۰

پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که مهمنرین علت افت فوتبال ایران چیست ؟ 1- پرداخت پولهای بی رویه و بی انگیزگی بازیکنان 2- ضعف مربیان 3- ناکارآمدی فدراسیون و مدیران باشگاهها . که در پایان حدود 71 درصد به گزینه 1 رای دادند ، 25 درصد گزینه 3 را برگزیدند و 4 درصد ضعف مربیان را علت افت تیم ملی عنوان کردند.

۱۳۹۱/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...