نسخه چاپی

صرفنظرسلمان رشدی ازانتشاركتاب موهن‌اش

عکس خبري -صرفنظرسلمان رشدي ازانتشاركتاب موهن‌اش

به گزارش جهان به نقل از ایسنا، ساخت فیلم توهین‌آمیز به ساحت پیامبر اكرم(ص) از سوی یك سینماگر آمریكایی - اسرائیلی كه خشم مسلمانان جهان را به دنبال داشته است، موجب شد تا نویسنده‌ی مرتد هندی شرایط را برای چاپ كتاب موهن خود مناسب نبیند. سلمان رشدی‌ - نویسنده‌ی كتاب موهن «آیات شیطانی» - در مصاحبه‌ اخیرش با بی.بی.سی اعلام كرد: به دلیل شرایطی كه اكنون به وجود آمده، انتشار كتاب «آیات شیطانی» خیلی دشوار شده و فعلا به زیر چاپ نمی‌رود. به گزارش ایندیپندنت، سلمان رشدی اخیرا كتاب زندگینامه خود را تحت عنوان «ژوزف آنتوان؛ یك شرح حال» منتشر كرده و در آن به بررسی زندگی خود پس از فتوای تاریخی امام خمینی(ره) پرداخته است. نام این كتاب زندگینامه به یكی از اسامی جعلی اشاره دارد كه سلمان رشدی برای پنهان ماندن انتخاب كرده بود. وی این اسم و فامیل را از تركیب نام دو نویسنده‌ی محبوبش یعنی «جوزف كونراد» و «آنتوان چخوف» به وجود آورده است.

به گزارش نما به نقل از ايسنا، ساخت فيلم توهين‌آميز به ساحت پيامبر اكرم(ص) از سوي يك سينماگر آمريكايي - اسرائيلي كه خشم مسلمانان جهان را به دنبال داشته است، موجب شد تا نويسنده‌ي مرتد هندي شرايط را براي چاپ كتاب موهن خود مناسب نبيند.

سلمان رشدي‌ - نويسنده‌ي كتاب موهن «آيات شيطاني» - در مصاحبه‌ اخيرش با بي.بي.سي اعلام كرد: به دليل شرايطي كه اكنون به وجود آمده، انتشار كتاب «آيات شيطاني» خيلي دشوار شده و فعلا به زير چاپ نمي‌رود.

به گزارش اينديپندنت، سلمان رشدي اخيرا كتاب زندگينامه خود را تحت عنوان «ژوزف آنتوان؛ يك شرح حال» منتشر كرده و در آن به بررسي زندگي خود پس از فتواي تاريخي امام خميني(ره) پرداخته است.

نام اين كتاب زندگينامه به يكي از اسامي جعلي اشاره دارد كه سلمان رشدي براي پنهان ماندن انتخاب كرده بود. وي اين اسم و فاميل را از تركيب نام دو نويسنده‌ي محبوبش يعني «جوزف كونراد» و «آنتوان چخوف» به وجود آورده است.

۱۳۹۱/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...