نسخه چاپی

قاسم ساعدی در گفتگو با نما مطرح كرد:

طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس كلید خورد/ استیضاح وزیر نیرو فردا تقدیم هیئت رئیسه می شود

عکس خبري -طرح سوال از رئيس جمهور در مجلس کليد خورد/ استيضاح وزير نيرو فردا تقديم هيئت رئيسه مي شود

عضو كمیسیون انرژی مجلس گفت: اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان فردا طرح سوال از رئیس جمهور را در جهت مغفول ماندن مطالبات مردم خوزستان را در مجلس جهت تقدیم به هیئت رئیسه را تدوین و آماده خواهند كرد.

قاسم ساعدی، عضو کمیسیون انرژی مجلس و نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، با اشاره به نشست مجمع نمایندگان خوزستان با لاریجانی، گفت: خوزستان شریان حیاطی برای این کشور به شمار می رود و بی توجهی برخی از مسئولان دولتی به استان خوزستان به معنای بی اهمیت دانستن به اقتصاد کشور است.
نماینده مردم هویزه و دشت آزادگان تصریح کرد: اگر مسئولان به فکر چاره در جهت حل مشکلات خوزستان نباشند خوزستان فلج خواهد شد و فلج شدن این استان منجر به فلج شدن اقتصاد کل کشور خواهد شد.
وی در ادامه به نشست نمایندگان خوزستان با لاریجانی اشاره کرد و افزود: در این نشست قرار بر این شد تا رئیس مجلس نظرات خود در مورد رفع چالش مردم خوزستان را با رئیس قوه مجریه ارائه دهد و پیگیری های لازم در جهت رفع مشکلات را انجام دهد.
ساعدی گفت: رئیس مجلس پیشنهاد داد تا در جهت بررسی بیشتر موضوع کارگروهی از اعضای کمیسیون انرژِی، کشاورزی و آب و منابع طبیعی، اعضای فراکسیون محیط زیست و برخی از دستگاههای ذی ربط در این موضوع تشکیل تا با ارائه نظرات و بررسی و پژوهش راه حلی برای رفع مشکلات مردم بدست آید.
عضو شورای مرزکی فراکسیون ولایت در ادامه به نشست اعضای مجمع خوزستان اشاره کرد و گفت: بعد از نشست با لاریجانی رئیس مجلس اعضا نشست را ادامه دادند و مصوباتی را تنظیم و تدوین کردند.
وی افزود: اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان فردا طرح سوال از رئیس جمهور را در جهت مغفول ماندن مطالبات مردم خوزستان در مجلس جهت تقدیم به هیئت رئیسه را تدوین و آماده خواهند کرد.
ساعدی در ادامه به نشست های اعضای مجمع نمایندگان خوزستان با وزیر نیرو در کمیسیون انرژی و در ساختمان نیرو و دیگر کمیسیون های مربوطه اشاره کرد و ادامه داد: اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان طرح استیضاح وزیر نیرو را تقدیم هیئت رئیسه خواهد شد.
وی یادآور شد: اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان چندین بار از وزیر در مجلس نیرو سوال طرح کردند و تذکراتی را در صحن علنی در جهت خشکاندن آب های سطحی خوزستان به وی داده اند اما متاسفانه وزیر تاکنون توجهی به سوال و تذکرات نکرده اند.
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در ادامه به تشکیل کمیته تحقیق و تفحص اشاره کرد و گفت: در این کمیته حقیقت یاب باید تکلیف مبالغ که برای حفظ توسعه ایستگاه های برق که در بندی از فیش های برق آورده شده و از مردم خوزستان مبالغی گرفته می شد را مشخص شود که این مبالغ گرفته شده از مردم در کجا و کدام گلوگاه از سوی وزارت نیرو هزینه شده است.
نماینده مردم هویزه و دشت آزادگان در ادامه دیدار با رئیس قوه قضائیه را از دیگر مصوبات مجمع نمایندگان استان خوزستان اشاره کرد و بیان داشت: در این دیدار از آملی لاریجانی درخواست خواهیم کرد با عاملین و کسانی که در جهت پیشگری از پدیده ریزگردها اهمال و سستی کرده اند به طور قطع برخورد کند.


۱۳۹۵/۱۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...