نسخه چاپی

نسخه ویژه یك استقلالی برای پرسپولیس!

در حالیكه بسیاری از چهره های پرسپولیسی به ماندگاری مانوئل خوزه رای داده اند و معتقدند كه الان برای بركناری وی زود است، یك استقلالی كه نزد اهالی فوتبال محبوب است برای سرخپوشان نسخه ای ویژه دارد.


به گزارش نما به نقل از جهان در حالیکه بسیاری از چهره های پرسپولیسی به ماندگاری مانوئل خوزه رای داده اند و معتقدند که الان برای برکناری وی زود است، یک استقلالی که نزد اهالی فوتبال محبوب است برای سرخپوشان نسخه ای ویژه دارد.

«جواد قراب» بازیکن سالهای دور تیم ملی ایران و پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرنگار ما گفت: «بعنوان یک استقلالی با آنکه باید فکر تیم خودم باشم اما یک روز نیست که غصه پرسپولیس را نخورم زیرا برای من استقلال و پرسپولیس مهمترین اجزای این فوتبال هستند.»

وی افزود: « به نظر من فوتبال ایران باید دو قطبی باشد و استقلال و پرسپولیس باید مثل گذشته به اوج برسند که راه نجات فوتبال مان همین است و اگر به این سمت نرویم هم تماشاگران اندک باقی مانده را از دست می دهیم و هم تیم ملی بیش از پیش افت می کند.»

قراب اضافه کرد: «الان بهترین مربی ای که می تواند پرسپولیس را از این شرایط نجات دهد و به روزهای خوب خود برساند «محمد مایلی کهن» است؛ او هم پرسپولیسی است و هم آدم پاکی است. روحیه ای که ایشان دارد به کار پرسپولیس فعلی می آید. مایلی کهن هرگاه تیم داشته تیم هایش هجومی بوده و شجاع بازی کرده اند و نیاز پرسپولیس کنونی به چنین روحیه ای است. یادمان نمی رود که با این مربی به کره جنوبی ۶ گل زدیم و ... دلم می سوزد که امثال او را کنار می گذارند و سراغ کسانی که دل شان با پرسپولیسی نیست می روند.»

این پیشکسوت فوتبال ایران گفت: « اگر امکاناتی که آقایان در اختیار مربی پرتغالی قرار داده اند به مایلی کهن بدهند خواهند دید که هم اعتبار پرسپولیس را برمی گرداند و هم در بعد نتیجه گیری موفق می شود.»

وی در انتها درباره عملکرد بازیکنان تیم ملی در بازی با لبنان گفت: «فقط می توانم بگویم برخی از بازیکنان تیم ملی باور شان شده که چند میلیارد می ارزند و به همین دلیل بیشتر مراقب ساق های خود هستند.»

۱۳۹۱/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...