نسخه چاپی

قاسم جعفری در گفتگو با نما:

سطحی نگری مانع اجرای اقتصاد مقاومتی در دولت یازدهم شد

عکس خبري -سطحي نگري مانع اجراي اقتصاد مقاومتي در دولت يازدهم شد

نماینده ادور مجلس گفت:برای اجرای اقتصاد مقاومتی مسئولین باید اراده جدی داشته باشند چراكه این نسخه مقابله با آن چیزی است كه دشمن علیه اقتصاد كشورمان طراحی كرده است اما متاسفانه مسئولین ما بجای انجام صحیح این ابلاغیه نگاه سطحی به موضوع كرده اند .

قاسم جعفری، نماینده ادوار مجلس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، در واکنش به عدم اجرای اقتصاد مقاومتی و تحقق آن در کشور، گفت: معتقدم طرح اقتصاد مقاومتی در جهت مقابله با موانعی است که دشمن در راه فلج کردن اقتصاد کشورمان ایجاد کرده بود.
وی در ادامه موضوع مقابله با تحریم در اجرای اقتصاد مقاومتی را بسیار مهم دانست و افزود: برای اجرای آن مسئولین باید اراده جدی داشته باشند چراکه این نسخه مقابله با آن چیزی است که دشمن علیه اقتصاد کشورمان طراحی کرده است اما متاسفانه مسئولین ما بجای انجام صحیح این ابلاغیه نگاه سطحی به موضوع کرده اند . در برخی از زمان ها اقدامات دولت بصورت لطیفه درآمده بگونه ای که جلسات هفتگی هیئت دولت و یا طرح هایی که همیشه در هفته دولت و دهه فجر طبق روال انجام می شود را به نام اقتصاد مقاومتی معرفی می کنند.
وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی همان اقتصاد دانش بنیان و مردم نهاد است و مقام معظم رهبری در اجرای اقتصاد مقاومتی به دورن زا و برون نگر بودن آن تأکید فرموده اند و بیان داشته اند که نباید هیچ زمان به دشمن چشم امید داشته باشیم.
جعفری ادامه داد: یکی از ضعف های دولت کنونی این است که همه چشم داشت حتی آب خوردن مردم و ازدواج جوانان را به خارج از کشور گره زد.
نماینده ادوار مجلس در ادامه تأکید کرد: معتقدم دوستان دولت به این موضوع توجه ندارند اگر کارها مردم نهاد شود باعث خواهد شد تا خود مردم جلوی بسیاری از انحرافات را که در سرمایه انها قرار است بوجود آید را بگیرند.
وی افزود: امروز شاهد هستیم که در قالب اجرای اصل 44 پتروشیمی رازی به یک دهم ارزش واقعی به بخش خصوصی واگذار می شود و این موضوعات باعث ضربه شدید به کشور می شود.

جعفری گفت: اگر همین امروز از من سوال کنند که رئیس جمهور کشور چه فردی است به یقین بیان خواهم کرد که آقای جهانگیری رئیس جمهور است و روحانی بصورت نمادی بجای جهانگیری در سخنرانی ها شرکت می کند و معتقدم امروز اشرافی بر انجام کارها وجود ندارد.
نماینده ادوار به برگزاری روز بیست و دوم بهمن ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: روز بیست و دو بهمن سال جاری به میتینگ تبلغاتی روحانی تبدیل شد این در حالی است که روز بیست و دو بهمن ماه برگ زرین انقلاب اسلامی به شمار می رود مثلا روحانی در این روز اعلام کرد رشد علمی کشور در رده سوم جهانی قرار دارداما جای سوال این جا است که چرا از رده اول به سوم جهان سقوط کرده ایم؟
جعفری در خاتمه به روز تحلیف ترامپ اشاره کرد و گفت: ترامپ دیوانه در روز تحلیفش شعار سر می دهدکه آمریکایی باید کالای آمریکایی استفاده کند اما متاسفانه در کشور هیچ چیز از سوی صدا و سیما و یا رسانه فرهنگ سازی در جهت استفاده از کالای ایرانی صورت نگرفته است.

۱۳۹۵/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...