نسخه چاپی

جلسه ویژه رویانیان/ همه چی آرامه!

عکس خبري -جلسه ويژه رويانيان/ همه چي آرامه!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با حضور در تمرین این تیم با بازیكنان جلسه گذاشت.

به گزارش نما به نقل از ايسنا، نخستين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس پس از تساوي مقابل نفت تهران در حالي پشت درهاي بسته برگزار شد كه در اواخر اين تمرين رويانيان با حضور در ورزشگاه «درفشي فر» براي بازيكنان جلسه گذاشت و دقايقي با آنها صحبت كرد.

در اين تمرين بازيكنان اصلي پرسپوليس در بازي مقابل نفت با انجام كارهاي بدني و دويدن به دور زمين ريكاوري كردند و ساير بازيكنان نيز زير نظر ژوزه به مرور كارهاي تاكتيكي پرداختند.

مهرداد پولادي كه همچنان مصدوم است با حضور در كلينيك باشگاه به ادامه مداواي پايي آسيب ديده خود زير نظر پزشكان باشگاه پرداخت.

پرسپوليس در هفته‌ هفتم ليگ برتر مقابل نفت تهران هم نتوانست پيروز شود تا نتايج ضعيف اين تيم در ليگ ادامه يافته باشد.

روز گذشته بود كه رويانيان اعلام كرد مي‌داند مشكل تيم پرسپوليس كجا است و اگر اين بار اين موضوع برطرف نشود، دست به جراحي در تيم خواهد زد.

پس از اين صحبت‌هاي مديرعامل باشگاه پرسپوليس بود كه بيشتر ذهن‌ها به سمت علي كريمي رفت تا اين طور تلقي شود كه مشكلي كه رويانيان از آن نام مي‌برد و اشاره مي‌كند كه همين مشكل باعث شده تا دنيزلي در پرسپوليس به بن‌بست برسد، به شماره «8» سرخ‌ها مربوط مي‌شود.

همچنين خبر مي‌رسد پس از بازي سرخپوشان مقابل نفت علي كريمي در اتوبوس حامل بازيكنان پرسپوليس يك درگيري لفظي با شيريني سرپرست تيم پيدا كرده و به نظر مي‌رسد اين موضوع رويانيان را براي رفع مشكل پرسپوليس در تنگنا قرار داده باشد. حال بايد ديد كه شاگردان مانوئل ژوزه كه نه نتايج و نه عملكردشان باب ميل هواداران بوده در روزهاي آينده با چه اتفاقات جديدي روبرو خواهند شد.

۱۳۹۱/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...