نسخه چاپی

همایون یوسفی در گفتگو با نما:

تشكیل جلسه مدیریت بحران هیات دولت برای حل مشكلات خوزستان كافی نیست/ برگزاری جلسات تنها مسكن كوتاه مدت برای بحران ریزگردها است

عکس خبري -تشکيل جلسه مديريت بحران هيات دولت  براي حل مشکلات خوزستان کافي نيست/ برگزاري جلسات تنها مسکن کوتاه مدت براي بحران ريزگردها است

عضو كمیسیون بداشت و درمان مجلس گفت: خوزستان استانی كه مشكلاتش به تمام كشور مربوط می شود و امنیت و توسعه این استان باعث امنیت و توسعه تمامی استان های كشور را در بر دارد.

همایون یوسفی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و نماینده مردم اهواز در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، در واکنش به ریزگردهای استان خوزستان گفت: اعضای مجمع نمایندگان خوزستان روز گذشته جلسه ای را با وزرای مربوطه هیئت دولت در رابطه با بررسی و بیان نظرات نمایندگان در مورد ریزگردها برگزار کردند.
وی در ادامه افزود: در جلسه روز گذشته اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان با برخی از وزرای ذی ربط هیئت دولت تصمیماتی اتخاذ شد که اجرای آن نیاز به عزم جدی مسئولان را دارد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تأکید بر این مطلب که معضلات خوزستان با یک جلسه و نوشتن صورت جلسه حل و برطرف نخواهد شد، ادامه داد: خوزستان استانی که مشکلاتش به تمام کشور مربوط می شود و امنیت و توسعه این استان باعث امنیت و توسعه تمامی استان های کشور را در بر دارد.
نماینده مردم اهواز در خانه ملت تصریح کرد: معتقدم برای حل پایدار موضوعات و مشکلات استان خوزستان نیازمند تشکیل کارگروه ملی هستیم چراکه معتقدیم با تشکیل یک جلسه و تدوین صورت جلسه مشکلات خوزستان برطرف نخواهد شد.
عضو فراکسیون ولایت در ادامه بیان کرد: تجربه همواره نشان می دهد که برگزاری جلسات و تدوین صورت جلسات استمرار ندارد و این گونه اقدامات در دولت های مختلف انجام شده است.
وی بیان کرد: تقاضای اعضای مجمع نمایندگان مجلس از وزرای مربوط هیئت دولت این است که کارگروه ملی در جهت برطرف کردن معضلات استان خوزستان برگزار شود و با تشکیل این کارگروه می توان تا حدودی با بررسی ها و پژوهش ها مشکلات کنونی مردم خوزستان را حل و فصل کنیم.
یوسفی برداشت آب تنها برای مصارف آشامیدنی را یکی از تصمیمات جلسه روز گذشته اعضای مجمع خوزستان با وزرای هیئت دولت عنوان کرد و بیان داشت: اعداد و ارقامی که از سوی مسئولان در جهت میزان برداشت آب توسط وزارت نیرو مطرح می شود اعداد ارقام درست و بجایی نیست و باید در مورد اعداد و ارقام بررسی های جدی صورت گیرد.
وی افزود: در جلسه روز گذشته اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان و دولت مقرر شد تا کانون های بحرانی توسط وزارت کشاورزی کنترل شود.
نماینده مردم اهواز اذعان داشت: مقرر شد تا در برنامه بودجه ردیفی ایجاد شود تا بتوان از دریافت اعتبار از ردیف های بودجه تا حدودی مشکلات موجود مردم استان خوزستان را برطرف کرد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در خاتمه گفت: از آنجایی که سابقه برگزاری جلسات در مورد برطرف کردن مشکلات ریزگردها در کشور با مسئولان را داریم از این رو چشم امیدی نداریم که از این جلسه خروجی مثبتی عاید مردم خوزستان شود.

۱۳۹۵/۱۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...