نسخه چاپی

ضرب‌الاجل 3روزه مجلس به بانك‌ مركزی

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص عملكرد بانك مركزی و انتقادات مطرح در این خصوص اظهار داشت: مجلس از اهرم‌های نظارتی خود برای بانك مركزی استفاده می‌كند ولی بانك مركزی اگر از جهت ساختار اصلاح نشود هیچ اهرم نظارتی در مورد آن جواب نمی‌دهد.

به گزارش نما به نقل از فارس، نماینده مردم لاهیجان گفت: ما تا پایان این هفته به مسئولان بانک مرکزی فرصت داده‌ایم تا اوضاع را اصلاح کنند و اگر نتیجه اقداماتشان در بازار دیده نشود قطعا از اهرم‌های نظارتی‌ در مجلس استفاده می‌کنیم.

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد بانک مرکزی و انتقادات مطرح در این خصوص اظهار داشت: مجلس از اهرم‌های نظارتی خود برای بانک مرکزی استفاده می‌کند ولی بانک مرکزی اگر از جهت ساختار اصلاح نشود هیچ اهرم نظارتی در مورد آن جواب نمی‌دهد.

وی افزود: ما گام‌های اول را که بیشتر در حوزه مذاکره بود برداشتیم و نظرات مسئولان را شنیدیم و سخنان خودمان را در جلسات علنی و غیر علنی به آنها گفتیم؛ ولی تا الان در بازار اتفاق خاصی نیفتاده، بر همین اساس باید ساختار بانک مرکزی را اصلاح کنیم.

ندیمی با بیان اینکه می‌توانیم بگوییم که رئیس شورای پول و اعتبار رئیس کل بانک مرکزی نباشد، اظهار داشت: ما تا این هفته به مسئولان بانک مرکزی فرصت داده‌ایم تا اوضاع را اصلاح کنند و اگر نتیجه اقداماتشان در بازار دیده نشود ما قطعا از سایر اهرم‌هایمان برای نظارت استفاده می‌کنیم چرا که ما نمی‌توانیم نسبت به سرنوشت مردم بی تفاوت باشیم.

۱۳۹۱/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...