نسخه چاپی

ابراز تمایل لاریجانی برای ورود به عرصه انتخابات

عکس خبري -ابراز تمايل لاريجاني براي ورود به عرصه انتخابات

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی اخیرا برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ابراز علاقه كرده است.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی اخیرا برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ابراز علاقه كرده است.

این در حالی است كه در چند وقت اخیر مصطفی پور محمدی رئیس سازمان بازرسی كل كشور و برخی دیگر از چهره های منتسب به این جریان باسابقه سیاسی به عنوان نمایندگان اصولگرایان سنتی برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی كرده‌اند.

براساس این گزارش، قرار است پورمحمدی و سایر این چهره‌ها به عنوان كاندیدا در صحنه انتخابات حضور پیدا كنند و در صورت مهیا بودن فضا از صحنه كنار كشیده و لاریجانی به عنوان گزینه نهایی جبهه پیروان خط امام و رهبری با دیگر كاندیداها رقابت كند.

این در حالی است كه مصطفی پور محمدی از كاندیداهای انتخابات نیز در جلسه ای با اصولگرایان عنوان كرده در صورت حضور قطعی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری از صحنه كنار خواهد كشید.

بر اساس برخی اخبار لاریجانی همچنین در جلسه ای با حضور نزدیكان خود عنوان كرده در میان كاندیداهای موجود تنها قالیباف ظرفیت رای آوری دارد اما به دلیل تخریب هایی كه علیه وی خواهد شد رشد نخواهد كرد.

پیش از این نیز حسن غفوری فرد از اعضای ارشد حزب موتلفه نیز در پاسخ به این سوال كه گزینه نهایی اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم كیست، گفت: گزینه اصولگرایان دكتر علی لاریجانی خواهد بود.

همچنین مصطفی میریان عضو شورای مركزی جامعه اسلامی مهندسین نیز در گفت‌وگویی تاكید كرده بود: با توجه به رای بالای لاریجانی در انتخابات ریاست مجلس احتمالا ایشان كاندیدای جبهه پیروان خط امام و رهبری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم باشد.

۱۳۹۱/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...