نسخه چاپی

امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام مجدد در آزمون ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور از ثبت‌نام بیش از 44 هزار داوطلب در مهلت مجدد تعیین‌شده برای آزمون كارشناسی ارشد خبر داد و گفت: داوطلبان تا ساعت 24 امروز فرصت دارند در این آزمون ثبت‌نام كنند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از 44 هزار داوطلب در مهلت مجدد تعیین‌شده برای آزمون کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: داوطلبان تا ساعت 24 امروز فرصت دارند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب، اظهار کرد: مهلت مجدد ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1396 دانشگاه و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین بیست‌ودومین المپیاد علمی دانشجویی کشور ساعت 24 امروز سه‌شنبه سوم اسفندماه سال 1395 پایان می‌پذیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت‌نام (یکم تا یازدهم بهمن‌ماه) نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1396 دانشگاه و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نکرده‌اند از روز یکشنبه، اول اسفندماه تا ساعت 24 امروز سه‌شنبه سوم اسفندماه جاری مهلت مجددی برای آنها درنظر گرفته شده تا این داوطلبان بتوانند منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org/ نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

توکلی تاکید کرد: تا ساعت 8 صبح امروز سه‌شنبه 3 اسفندماه جاری تعداد 44 هزار و 420 داوطلب در این مهلت مجدد برای ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد اقدام کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: ضمنا آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر برای ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد اقدام کرده‌اند، می‌توانند در این مهلت باقی‌مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مشاهده اطلاعات خود در صورت تمایل برای ویرایش آن اقدام کنند.

۱۳۹۵/۱۲/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...