نسخه چاپی

تكذیب حكم حبس ابد برای برخی متهمان بیمه

قاضی پرونده اختلاس از بیمه ایران، با بیان اینكه سازمان بازرسی همكاری مجددی داشت تا اشكالات موجود در پرونده را برطرف كنیم، گفت: برای صدور احكام متهمان این پرونده، یك هفته دیگر صبر كنید.

به گزارش نما، سیامک مدیرخراسانی قاضی پرونده اختلاس از بیمه ایران در گفت‌وگو با فارس درباره زمان صدور احکام این پرونده اظهار داشت: هر وقت احکام صادر شود، آن را در اختیار دادگستری استان تهران قرار می‌دهیم. یک هفته دیگر صبر کنید.

تکذیب شایعه صدور حکم حبس ابد برای برخی متهمان/غیر از ما کسی از احکام خبر ندارد

رئیس شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران درباره برخی شایعات مبنی بر اینکه 2 متهم این پرونده به حبس ابد محکوم شده‌اند گفت: این موضوع صحت ندارد و غیر از 5 نفر هیئت قضایی کسی از میزان مجازات‌ها خبر ندارد و حتی به رئیس کل دادگستری استان هم چیزی اعلام نکرده‌ایم.

ایرادات متعدد در مبالغ اعلامی؛ دلیل تأخیر در صدور حکم/ورود مجدد سازمان بازرسی

مدیرخراسانی با بیان اینکه هنوز حکمی صادر نشده است و به محض صدور، فوراً اعلام می‌کنیم، درباره علت اصلی تأخیر در صدور احکام خاطرنشان کرد: ایرادات خیلی مهمی وجود داشت که بسیاری از آنها را رفع کردیم.

وی با تأکید بر اینکه این پرونده ایرادات زیادی داشت گفت: درباره مبالغ مطرح شده، ایرادات زیادی وجود داشت که سازمان بازرسی دوباره وارد عمل شد و همکاری زیادی داشت. دوباره مبالغی را پیدا کردیم و مبالغی را هم خارج کردیم.

مدیرخراسانی در توضیح این موضوع گفت: مبالغ اعلام شده قبلی، به صورت کلی بود اما برای صدور رأی نیازمند این بودیم که جزئیات مبالغ را در اختیار داشته باشیم؛ به همین دلیل این مسائل بیشتر زمان روند صدور احکام را به خود اختصاص داد و دلیل اصلی تأخیر بود.

۱۳۹۱/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...