نسخه چاپی

اشتیاق زایدالوصف حامیان مقاومت برای دیدار با «امام امت»

عکس خبري - اشتياق زايدالوصف حاميان مقاومت براي ديدار با «امام امت»

پیش از شروع مراسم یكی از میهمانان با سر دادن شعار و تكبیر حمایت خود را از مقاومت فلسطین اعلام داشت.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه 3 اسفند) در مراسم افتتاحیه ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین حضور یافتند. این مراسم با حواشی همراه بود که در ادامه از منظرتان می‌گذرد:

یاد "مالکوم ایکس"

امام خامنه‌ای پیش از ایراد سخنان‌شان به دلیل مصادف بودن امروز با سالروز شهادت "مالکوم ایکس" رهبر سیاه‌پوست مسلمانان آمریکا، خواستار قرائت فاتحه برای روح آن شهید شدند.

پیش از شروع مراسم یکی از میهمانان با سر دادن شعار و تکبیر حمایت خود را از مقاومت فلسطین اعلام داشت.
اشتیاق زایدالوصف حامیان مقاومت برای دیدار با «امام امت»

امام امت در حلقه گرم حامیان مقاومت

پس از پایان سخنرانی امام خامنه‌ای در ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع میهمانان حضور یافتند و آنان را مورد تفقد قرار دادند. امام امت نیز در حلقه گرم حامیان مقاومت قرار گرفتند.

چفیه‌ای که بین آقا و میهمانان رد و بدل می‌شود

بعد از پایان مراسم یکی از میهمانان خارجی چفیه رهبر معظم انقلاب را از ایشان دریافت کرد و دو میهمان دیگر نیز چفیه خود را به امام خامنه‌ای اهدا کردند.

در خلال این استقبال، میهمانان مراسم با سر دادن شعارهایی به زبان عربی اشتیاق خود را از حضور در این کنفرانس و دیدار با رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.



خام‌خام های یهودی هم به دیدار امام امت می‌روند

خاخام‌های یهودی ضد صهیونیسم نیز که در مراسم حضور داشتند به دیدار رهبر انقلاب آمدند. حضور و اشتیاق میهمانان برای دیدار با امام خامنه‌ای به حدی بود که خروج ایشان از سالن دقایق زیادی به طول انجامید.

۱۳۹۵/۱۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...