نسخه چاپی

دبیر كل مجمع جهانی اهل بیت در گفتگو با نما :

غرب نمی تواند عادی سازی روابط را بر ملت فلسطین تحمیل كنند

عکس خبري -غرب نمي تواند عادي سازي روابط را بر ملت فلسطين تحميل کنند

آیت الله اختری دبیر كل مجمع جهانی اهل بیت گفت: امریكا و رژیم صهیونیستی به هیچ عنوان نمی توانند عادی سازی روابط را بر ملت ستمدیده فلسطین تحمیل كنند.

آیت الله اختری دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در مصاحبه با خبرنگار نما گفت:ششمین کنفرانس بین المللی انتفاضه فلسطین پیام بسیار بلندی برای دنیادارد ،در شرایطی که امریکا تلاش می کند تا کشورهای عربی را به سازش بکشاند و همچنین در صدد عادی سازی روابط برخی از کشورهای عربی و اسلامی با رژیم غاصب صهیونیستی را به کرسی بنشاند این کنفرانس پیام روشنی دارد و آن پیام این است که نخبگان و امت اسلامی با سردمدارن استکبار جهانی نیستند.
آیت الله اختری افزود: همچنین این کنفرانس این پیام را برای فلسطینیان به دنبال خواهد داشت که هیچ گاه نگران جنایت ها و خیانت های بعضی از کشورهای عربی و اسلامی نسبت به انتفاضه قدس نباشند.
مردم مسلمان جهان با این رژیم های مستبد نیستند و بدانند که جمهوری اسلامی ازآغاز پیروزی انقلاب که پرچم فلسطین را برافراشته است ،همواره در کنار ملت فلسطین خواهد بود .
وی افزود: در همایش های متعددی که قبل از برگزاری همایش اصلی با گروه های پارلمانی انجام شد به همگرایی رژیم صهیونیستی و آپارتاید اعتراض شد و در حقیقت شناسایی چهره واقعی رژیم صهیونیستی از اهدافی است که در همایش حمایت از انتفاضه فلسطین انجام می شود.

۱۳۹۵/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...