نسخه چاپی

استقبال‌ گسترده زنان آمریكا از كتابی مستهجن

فاكس‌نیوز خبر داده است كه فحشا به پدیده‌ای قابل قبول در جامعه آمریكا و حتی یك هدف آرمانی برای زنان این كشور تبدیل شده است.

به گزارش فارس به نقل از فاکس‌نیوز، فحشا در حال تبدیل به یک ایده‌آل و ارزش جدید برای دختران آمریکایی است و زنان در این خصوص مسوول هستند.

این شبکه خبری وابسته به نومحافظه‌کاران آمریکا می‌گوید که زنان آمریکایی در حال خرید و مصرف یک کتاب مستهجن هستند که بسیار بد نوشته شده است.

بنابراین گزارش، رمان‌های عاشقانه سابق به یک ژانر جدید تبدیل شده‌اند که در آنها صحنه‌های خاص جنسی به تصویر کشیده می‌شود، صحنه‌هایی که دارای مواردی چون «مازوخیسم» و «بردگی جنسی» است.

در این گزارش فاکس‌نیوز که به‌خاطر ادبیات خاص آن، خلاصه‌ای تعدیل شده از آن در اختیار مخاطبان گرامی قرار می‌گیرد، تصریح شده که کتاب مزبور 40 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسیده که 20 میلیون نسخه آن در ایالات متحده بوده است.

به باور فاکس‌نیوز، انتشار و توزیع وسیع این کتاب بیانگر آن است که فحشا به پدیده‌ای بیش از گذشته مقبول، در میان جامعه زنان آمریکایی تبدیل شده است. این پدیده در حال تبدیل شدن به یک هدف آرمانی تبدیل شده است.

این گزارش حاکی از آن است که استفاده از جذابیت‌های جنسی برای به دست آوردن پول و شهرت باعث شده است تا زنان آمریکایی راهی جدید را برای قدرت‌مند بودن بیایند بدون اینکه نیازی به یک مرد داشته باشند.

حتی مادران آمریکایی هم در حال جذاب‌تر کردن دخترانشان از بعد جنسی هستند و دخترانشان را به صورت یک طعمه جنسی لباس می‌پوشانند.

فاکس‌نیوز در بخشی دیگر از این مقاله که به قلم «پاتریک وانیس» به رشته تحریر درآمده، اذعان کرده است که فحشا هرگز بدون حمایت زنان جامعه آمریکا نمی‌توانست تا این حد مورد پذیرش قرار گیرد. در حالی که رشد تحصیلات در زنان آمریکایی بیش از مردان است و به ازای هر دو مرد فارغ‌التحصیل از دانشگاه، سه زن از دانشگاه‌ها فارغ‌التحصیل می‌شوند، اما نمی‌توانند تشخیص دهند که فروافتادن به ورطه فحشا تا چه حد خطرناک است.

۱۳۹۱/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...