نسخه چاپی

واكنش مدیرعامل سیاه‌جامگان به استعفای خداداد

مدیرعامل سیاه جامگان گفت: ما چند گزینه خواهیم داشت و شاید یكی از آنها نیز میثاقیان باشد.

به گزارش نما به نقل از مشرق، علی عباسی در رابطه با استعفای خداداد عزیزی اظهار داشت: او بعد از شکست دیروز استعفا داده است. ما به یک ادم تازه نفس برای این 8 بازی نیاز داریم. او برای سیاه جامگان زحمات زیادی کشیده است و دوست داریم که در کنار ما بماند و اگر به عنوان سرمربی هم نمی تواند، در یک جایگاه دیگر به ما کمک کند. به هر حال خداداد خودش مشهدی است و سرمایه فوتبال کشور است.

وی افزود: خداداد حقدوست است و آدم سالمی است و این حق گفتنش هزینه برای باشگاه زیاد است. او در مجموع این هفته ها 8 جلسه محروم شده است. سرمربی ما با این وضعیت نمی تواند کنار زمین باشد. احتمالا هر زمان که برگردد، دوباره اتفاقی دیگری هم می افتد و 3 جلسه محروم می شود.

مدیرعامل سیاه جامگان درباره شایعه حضور میثاقیان تصریح کرد: ما چند گزینه خواهیم داشت و شاید یکی از آنها نیز میثاقیان باشد. ما هنوز موضوع عزیزی را جمع بندی نکردیم و فعلا با کسی صحبت نکردیم.

عباسی درباره شائبه کم کاری رضا شربتی روی گل دوم تراکتورسازی گفت: هیچ کم کاری نشده است. رضا شربتی محصول بازیکن سیاه جامگان است. او را خراب نکنید و بگذارید کارش را بکند. به جرات می گویم که او هیچ کم کاری نکرده است. طبیعی است که یک بازیکن چپ پا را روی تیر راست می گذارند، نمی تواند کاری کند. او تمرکزش را از دست داده بود. شربتی را در بازی با استقلال خواهید دید که چقدر توانمند است. ما به او ایمان داریم و این بازیکن را جزو پاک ترین فوتبالیست های مملکت می دانیم.

۱۳۹۵/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...