نسخه چاپی

نفوذ مكرر جاسوسان رژیم صهیونیستی به خاك سوریه

شبكه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی از نفوذ مكرر نیروهای ویژه وابسته به ارتش این رژیم به خاك سوریه با هدف جمع‌آوری اطلاعات و جاسوسی خبر داد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو این شبکه غیردولتی رژیم صهیونیستی شب گذشته یک گزارش تصویری پخش کرد که نشان می‌داد یگان ویژه "کرکس" وابسته به نیروی اطلاعات میدانی ارتش رژیم صهیونیستی وارد مرزهای سوریه در شمال اسرائیل شده است.

"دنی کشمارو" گزارشگر این شبکه نیز در جریان حضورش در مرزهای سوریه به همراه این یگان شبانه و با پای پیاده وارد روستایی دورافتاده در عمق خاک سوریه که حدودا نیم کیلومتر با مرزهای سرزمین‌های اشغالی فاصله دارد، شده بود.

کشمارو گفت: ما توانستیم به همراه نیروهای ارتش از آنجا همه چیز را بشنویم و ببنیم.

این گزارش همچنان نشان داد که سربازان به صدای خودروهای زرهی که در نزدیکی در حال عبور بودند، گوش می‌دادند و روند درگیری بین ارتش سوریه و نیروهای مخالف و نیز کارهای برخی سوری‌هایی که در روستای نزدیک مرزهای اسرائیل زندگی می‌کنند را زیر نظر گرفته بودند.

در این گزارش آمده است، نیروهای این یگان از تجهیزات استراق سمع و تجهیزات جاسوسی برای شنود مکالمات و رصد تحرکات نیروهای ارتش سوریه و گروه‌های مخالف مسلحی که در منطقه جولان و جنوب سوریه همراه ارتش این رژیم تلاش می‌کنند و نیز زیر نظر گرفتن عملکرد داعش استفاده می‌کردند.

این شبکه به نقل از نیر مگدیش، فرمانده یگان گزارش داد: ما مراقب وقایع داخل روستاهای سوریه هستیم تا اسرائیل را از وقایعی که پشت آن است، حفظ کنیم. ما از اینجا در عمق خاک سوریه ماموریت خود را انجام می‌دهیم.

مگدیش ادامه داد: ما مراقب همه چیز حتی داعش هستیم به طوریکه سربازان ما عناصر داعش را تحت کنترل دارند و از بالای یکی از ساختمان‌های روستای سوری که در این گزارش نامی از آن آورده نشده به طور نوبتی نگهبانی می‌دهند و اوضاع را تحت کنترل دارند.

اگر این گزارش صحت داشته باشد اولین بار است که ارتش رژیم صهیونیستی از فعالیت نیروهایش در داخل خاک سوریه پرده برمی‌دارد؛ مساله‌ای که قبلا آن را تکذیب می‌کرد.

دو هفته پیش ارتش رژیم صهیونیستی از بمباران توپخانه‌ای به مقر ارتش سوریه در واکنش به اصابت خمپاره‌ای به بلندی‌های جولان اشغالی خبر داد.

طی ماه‌های گذشته حوادثی از این دست یعنی اصابت خمپاره به بلندی‌های جولان که اکثر مساحت آن تحت اشغال صهیونیست‌هاست، تکرار شده که منبع آن طرف سوری و در نتیجه درگیری‌های کنونی بین نیروهای نظام و مخالفان مسلح بوده است و اسرائیل نیز بارها به این حوادث با بمباران مواضع ارتش سوریه پاسخ داده است.

۱۳۹۵/۱۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...