نسخه چاپی

انسداد معابر و گذرگاه‌های داعش در موصل

فرمانده نیروهای «سرایا الجهاد» عراق با بیان اینكه «داعش» در كرانه راست موصل متحمل ضربات سنگین شده اعلام كرد: همه معبرها و گذرگاه‌های این گروه در كرانه راست موصل مسدود شده است.

به گزارش نما، «حسن الساری»، فرمانده نیروهای «سرایا الجهاد»، از گروه‌های وابسته به بسیج مردمی عراق اظهار داشت: نیروهای الحشد الشعبی موفق شدند، تمام مناطق مسکونی و روستاهای اطراف ناحیه «تلعفر» در محور غربی موصل را از سیطره داعش آزاد کنند.

الساری افزود: بموازات آزادسازی این مناطق، رزمندگان بسیج مردمی موفق شدند، بسیاری از راه‌های امدادی و کمک‌رسانی داعش در کرانه راست موصل را قطع و معبرها و گذرگاه‌های انسانی این گروه در این محور را مسدود کنند.

این فرمانده میدانی بسیج مردمی با تاکید بر اینکه داعش هم اکنون از محور غربی موصل و شهر تلعفر به محاصره رزمندگان درآمده توضیح داد: این پیروزی مهم درپی عملیات نظامی گسترده‌ای حاصل شد که در چندین محور غربی موصل به اجرا درآمد.

وی تاکید کرد: پیروزی‌های اخیر بسیج مردمی در این محور از فرار عناصر داعش و رسیدن کمک‌های امدادی به مناطق تحت محاصره باعث شد که ضربه‌ای بزرگ به تروریست‌ها وارد شود.

الساری خاطر نشان کرد: بسیاری از عناصر داعش که اغلب آنها فرماندهان میدانی، امرا و عناصر عربی و خارجی این گروه بشمار می‌آمدند، حین فرار از موصل به سمت سوریه هدف نیروهای عراقی قرار گرفته و از پای درآمدند.
منبع: فارس

۱۳۹۵/۱۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...