نسخه چاپی

هاشمی خود را آلوده برخی افراد نكند

عضو جمعیت ایثارگران حمایت اصلاح‌طلبان از هاشمی را نوعی فرار رو به جلو عنوان كرد و گفت: آنها به جای اینكه از گناهان قبلی خود عذرخواهی كنند درصدد پاك كردن حافظه تاریخی مردم هستند.

به گزارش نما؛ مجتبی شاکری عضو جمعیت ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره نحوه حضور هاشمی‌رفسنجانی در صحنه سیاسی انتخابات و حمایت اصلاح‌طلبان از وی اظهار داشت: مجموعه از هم پاشیده‌ای که نظرات و تحلیل‌های متنوعی نسبت به اوضاع سیاسی کشور دارد و در فضای داخلی خود نیز دچار اختلاف و درگیری است در مطرح کردن گزینه‌ها به دنبال شخصی است که بتواند آنها را به یک نقطه متمرکز برساند.

شاکری با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در واقع به دنبال راه‌حلی برای بازگشت به عرصه سیاسی کشور هستند گفت: راه‌حل حقیقی آنها صداقت با مردم و اقرار به گناهانی است که باعث تنفر مردم از آنها شده است.

عضو جمعیت ایثارگران بر همین اساس به دروغ بزرگ تقلب در انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: آنها با ادعای تقلب دست بیگانگان را در کشور باز کرده و با اردو کشی خیابانی به زندگی مردم آسیب وارد کردند و افراد بیگناه را به دروغ به خیابان کشیده و در برابر نظام قرار دادند که این ظلم کمی نیست.

وی حمایت اصلاح‌طلبان از هاشمی را نوعی فرار رو به جلو عنوان کرد و گفت: آنها به جای اینکه از گناهان قبلی خود عذرخواهی کنند درصدد پاک کردن حافظه تاریخی مردم هستند.

شاکری با تاکید بر اینکه آقای هاشمی قبلاً در چند آزمون نظر مردم را درباره بازگشتش به عرصه سیاسی کشور دیده است گفت:‌ قطعا آقای هاشمی در پی اعلام نتایج انتخابات مجلس ششم و ریاست جمهوری نهم نظر مردم را در مورد خودش دریافت کرده است.

عضو جمعیت ایثارگران بازگشت هاشمی به عرصه سیاسی را یک خبط سیاسی عنوان کرد و ادامه داد: هاشمی باید در همان دوره‌های قبل نیز در جایگاه دفاع از انقلاب و امام باقی می‌ماند.

وی در پاسخ به پرسشی درباره احتمال حمایت هاشمی رفسنجانی از یک نامزد خاص در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: انتظار می‌رود آقای هاشمی در جایگاه دفاع از انقلاب و آرمان امام (ره) باقی مانده و خود را آلوده برخی افراد نکند.

شاکری یادآور شد: ورود هاشمی به انتخابات ریاست جمهوری و نامه بسیار بدی که شرایط کشور را متلاطم کرد و مقدمه اردوکشی خیابانی شد برخلاف انتظار بود.

این فعال سیاسی تاکید کرد: بنابراین اگر هاشمی در ساحت دفاع از انقلاب باقی بماند برای خودش هم مفید‌تر است و آسیب‌هایی که ممکن است از معرفی و حمایت از برخی اشخاص ببیند مصون خواهد ماند.

۱۳۹۱/۶/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...