نسخه چاپی

جلیلی: با تفكر التماسی نمی‌توان منافع مردم را تامین كرد

سعید جلیلی با اشاره به اینكه باید توجه داشت كه تفكر انقلابی بود كه جنگ را از كشور دور كرد، گفت: با تفكر التماسی نمی‌توان منافع مردم را تامین كرد.

به گزارش نما، سعید جلیلی امروز در نشست با فعالان فرهنگی استان کرمان اظهار‌ داشت: جبهه انقلاب کمک می‌کند تا باور انقلاب اسلامی در بین آحاد مردم تقویت شود. مردم وقتی که انقلاب اسلامی ایران را به‌خوبی باور کنند در همه عرصه‌های نظام حضورشان بیشتر و پررنگ‌تر می‌شود.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه نگاه انقلابی باید در جامعه گسترده و تقویت شود، گفت: انقلاب اسلامی توسط مردم انجام شده و سراسر حضور مردمی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای هر سه کلمه "انقلاب اسلامی ایران" برنامه دارد خاطر‌نشان کرد: اینکه یک حکومتی اسلامی در ایران دست‌آوردهای بین‌المللی داشته برای دشمن نگران‌کننده است.

جلیلی با بیان اینکه هر اتفاق ساده‌ای که در جهان به وجود می‌آید، آن را به مسلمانان نسبت می‌دهند تا مردم دنیا را از اسلام بترسانند، گفت: در عرصه بین‌المللی شاهد تحولات منطقه‌ای و جهانی هستیم؛ ما نمی‌توانیم نسبت به این تحولات بی‌تفاوت باشیم و به سادگی از کنار آنها بگذریم.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه تمام اتفاقات در دنیا قطعاً برای سایر کشورها نیز اثر خود را می‌گذارد تصریح کرد: باید تحولات منطقه و دنیا را بررسی و تحلیل کرد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن برای آینده انقلاب و اسلام ما برنامه دارد، گفت: باید توجه داشت که تفکر انقلابی بود که جنگ را از کشور دور کرد. همین تفکر انقلابی سبب شده که نزدیک به 28 سال دشمن جرات حمله به کشور را نداشته باشد.

جلیلی امنیت فعلی کشور را مرهون تفکر انقلابی دانست و اظهار‌ داشت: با تفکر التماسی نمی‌توان منافع مردم را تامین کرد.
منبع: تسنیم

۱۳۹۵/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...